جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله حبیب الله مهمان نواز

حوزه/ نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش رسانه‌ها در راستای تحقق شعار سال، گفت: عملیاتی سازی اقتصاد مقاومتی به حرکت جهادی و انقلابی نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرکل و معاونان صداوسیمای استان به مناسبت سال جدید اظهار داشت: رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی نقش مهم و تأثیرگذاری برای بصیرت افزایی بیشتر بین مردم و گسترش معارف و فرهنگ ناب اسلامی دارند که باید بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری افزود: بخش مهمی از مسئولیت شکل‌گیری و فراهم کردن بستر لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی بر دوش اصحاب رسانه علی‌الخصوص رسانه ملی است.

وی با بیان اینکه باید رسانه‌ها فرهنگ‌سازی برای فعالیت جهادی و استفاده و حمایت از تولید داخلی را رویکرد و اولویت خود قرار دهند، گفت: تولید برنامه‌ها و محتوای رسانه‌ای با محوریت معارف دینی و تبیین و آگاهی بخشی به مردم در زمینهٔ اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال و سایر مؤلفه‌های تحقق شعار سال از مأموریت‌های مهم رسانه‌ها و اصحاب رسانه است.

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به نقش تعیین‌کننده رسانه‌ها برای مردمی کردن اقتصاد مقاومتی، خواستار مشارکت بیش‌ازپیش آن‌ها در این زمینه شد و اظهار داشت: رسانه‌ها نقش مهمی در فرهنگ‌سازی در زمینه‌ی اقتصاد مقاومتی دارند.

نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انعکاس مسائل و مشکلات مردم با استفاده از ابزار هنر و با نگاه هنرمندانه از دیگر رسالت‌های رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی است.

وی با تأکید بر اینکه تمام بخش‌های کشور باید نقش خود را در راستای تحقق شعار سال به‌خوبی ایفا کنند، گفت: در این راستا باید رسانه‌ها با تولید فرهنگ و ترویج تفکر اقتصاد مقاومتی و حرکت جهادی و انقلابی، از تولید داخلی و اشتغال حمایت کرده و زمینه را برای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری علی‌الخصوص در بخش اقتصاد  فراهم کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha