پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
دبیر ستاد امر به معروف استان قم

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در جلسه سرگروه‌‌‌‌های طلایه‌‌دار امر به معروف و نهی از منکر استان قم، نسبت به منکرات شایع در زمان انتخابات هشدار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام  معرفت با اشاره به این مهم که تمام دلسوزان انقلاب و نظام اسلامی بر خلاف خواست دشمنان، در صدد برپایی انتخاباتی پرشور و حماسی هستند، یادآور شد: تخریب نامزدهای انتخاباتی، منکر بزرگی است که نهی از آن وظیفه‌‌ای همگانی است، گفتگوی سالم به دور از تهمت و تخریب  لازمه انتخابات در نظام اسلامی است.

دبیرستاد امربه معروف استان قم تأکید کرد: باید مواظب بود که انتخابات پیش رو مجالی برای گسترش منکرات در جامعه نشود و یکی از وظایف مهم طلایه داران در این ایام، معرفی منکرات و معروف های انتخاباتی است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، تبعیت از قانون را از مهمترین معروف‌‌ها در زمان انتخابات و امر به قانونمداری را امر به معروف دانست و گفت: باید بیش از پیش مراقب منکرات ایام انتخاباتی بود.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان قم در این جلسه از نزدیک در جریان فعالیت طلایه‌‌داران امر به معروف و نهی از منکر مناطق قم قرار گرفت و حمایت ستاد را از این گروه‌‌ها اعلام نمود.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha