جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمدرضا سبحانی - امام جمعه موقت شهرستان کوهدشت لرستان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان کوهدشت گفت: حفاظت و پاسداری از مرزهای اعتقادی و اخلاقی، از وظایف مبلغان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام سبحانیT عصر امروز در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان کوهدشت، با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع)، بهره گیری از درس های اخلاقی مکتب اهل بیت(ع) را نیازی ضروری برای ترویج و نهادینه کردن اخلاق در جامعه دانست و اظهار داشت: باید با عمل به سیره والای مکتب اهل بیت(ع) در راستای گسترش و تقویت معنویت در جامعه گام های اساسی برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه طلاب باید در جهت خودسازی و تهذیب نفس خود، تلاش نمایند، بیان داشت: عبادت با بصیرت، می تواند انسان را در مسیر ارزش های اعتقادی و اخلاقی رهنمون کند و این مهم باید در تمام زندگی انسان خداترس جاری شود.

امام جمعه موقت کوهدشت با اشاره به اینکه امروز مبلغان باید با تمام توان از مرزهای اعتقادی و اخلاقی افراد جامعه حراست و پاسداری نمایند خاطر نشان کرد: مبلغان برای اثرگذاری تبلیغ خود باید برای آحاد جامعه الگو باشند تا ضریب نفوذ تبلیغ در بین مخاطبان ارتقاء یابد.

حجت الاسلام سبحانی در پایان با اشاره به اینکع مبلغان باید از هر فرصتی برای تبلیغ آموزهای دین مبین اسلام و مکتب تشیع در جامعه استفاده کنند، افزود: مبلغان باید با بهره گیری از سلاح دانش و تسلط بر مسائل روز جامعه در جهت پاسخگویی به سوالات و شبهات افراد، بویژه نسل جوان پاسخگو باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha