دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار اعضای مؤسسه جهادی فرهنگی عباد قم با حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: متاسفانه امروز دشمن با واژه‌ها و شعارهایی مانند آزادی، شادی و ...، نوجوانان و جوانان را فریب داده و تحت تاثیر قرار می‌دهد و جوانان نیز بدون آگاهی، آنها را می‌پذیرند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز در دیدار با بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند اظهار داشت: عملی که همراه با طهارت نفس نباشد، مانند علم ابلیس است.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه قرآن همیشه توصیه بر حق دارد، افزود: باید حقانیت حق معلوم شود و بعد پای آن ایستادگی کرد، زیرا ایستادگی در پای حق ارزشمند است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی انفجار نور بود، اما مهم ترین آسیبی که بعد از انقلاب بر ما وارد شد، در زمینه علم بود و عوامل نفوذی جامعه را به گونه‌ای پیش برده اند، که براساس شعار و تحرکات ذهنی سرنوشت عیین می‌کنند و از حکم شرع و عقل بی خبر هستند، که این امر درست نقطه مقابل  ارزش های انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: اصل اسلام یک فرهنگ برای نجات انسان است که با توجه به اینکه موضوع جنگی که هدفش جهاد در راه خدا است، برای این بود که بصائر دینی، الهی، عقلی و شرعی را به انسان برساند.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: انسان اگر در دورن خود، نفسی پاک داشته باشد، در تحقیقات علمی، دینی و فلسفی مانند استاد مطهری موفق می‌شود، زیرا علم مطهری همراه با طهارت نفس بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: متاسفانه امروز دشمن با واژه‌ها و شعارهایی مانند آزادی، شادی و ...، نوجوانان و جوانان را فریب داده و تحت تاثیر قرار می‌دهد و جوانان نیز بدون آگاهی، آنها را می‌پذیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha