دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کودکان

حوزه/ مشاور ارشد مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک گفت: باید از ظرفیت رهبران دینی درباره احقاق حقوق کودکان استفاده شود و این ظرفیت عظیمی که در شهر قم وجود دارد، می تواند تکیه گاه و پشتوانه ای بزرگ برای این مسئله شود.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، منصور مقاره عابد، مشاور ارشد مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی گفت: وزارت دادگستری متولی جمع آوری اطلاعات درباره حقوق کودکان است و در این راستا برای کودکان بی سرپرست، بد سرپرست، کودکان کار و کودکان بازمانده از تحصیل اقداماتی در حال انجام است.

مشاور ارشد مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک افزود: باید از ظرفیت رهبران دینی درباره احقاق حقوق کودکان استفاده شود و این ظرفیت عظیمی که در شهر قم وجود دارد، می تواند تکیه گاه و پشتوانه ای بزرگ برای این مسئله شود.

منصور مقاره عابد خاطر نشان کرد: نقش رهبران دینی از ادیان مختلف می تواند در پیشگیری وکاهش نقض حقوق کودکان، تاثیر بسزایی داشته باشد و امیدواریم با طرح هایی که در حال انجام است بستری مناسب برای کودکان پیش بیاید.

وی اظهار داشت: در راستای رسیدن به اهداف مهمی همچون حقوق کودکان در جامعه، خانواده ها نقش بسیار مهم و حیاتی دارند و باید برای دست یابی به این اهداف، وارد میدان شوند.

انتهای پیام /110

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha