جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، رمز پیروزی دشمن را در القاء «خوش باشید و برقصید» عنوان کرد و گفت: دشمن هیچ گاه به دنبال کار و شغل جوانان ما نیست، بلکه خوشی های زودگذر همچون رقص را برای سرمستی آنان علم می کند، تا مقاومت اسلامیشان را همانند مسلمانان اندلس در هم شکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، شب گذشته در مراسم گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، در مسجد امام حسین(ع) بیرجند اظهار کرد:  مقاومت برای دستیابی به هدف، زمینه ساز پیروزی است و اگر دنیا پر از باطل شود، حتی اگر تنها یک لقمان حکیم  باشد، هرگز باطل پیروز نمی شود و این لقمان است که پیروز خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید جلوی مکر و حیله و جهل ایستادگی کرد، افزود: افرادی که می خواهند از راه باطل پیروز شوند، بدانند که این نشدنی است و دنیا صحنه آزمایش خداوند برای رشد کردن ما است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند «خرمشهرها در پیش است»، اظهار کرد:  باید دانست که پیروزی درخرمشهرها از نوع نظامی نیست، بلکه از نظامی سخت تر است.

وی با اشاره به اینکه دشمن روح، مفاهیم و فرهنگ قرآنی را هدف قرار داده است، تاکید کرد: دشمن  پروژه اسلام زدایی را در منطقه از مدت ها قبل شروع کرده است و این نیاز به توجه مسئولین دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به تفرفه افکنی در بین مسلمانان، اظهار کرد: دشمن تلاش می کند، تا با خواب کردن مسلمانان از طریق شیوع مواد مخدر و قمار آنان را ضعیف کند و زمانی که زمینه فراهم شد، افرادی مانند آتاتورک و رضاخان را بر مردم مسلط سازد.

وی ادامه داد: امروز جای گریه و تاسف دارد که دشمن در بیت الله الحرام در امنیت است، ولی زائران خانه خدا هر لحظه به فکر شهادت. دشمن امروز با برداشتن محتوای قرآن، به قبله اول مسلمین می رود و 500 میلیارد دلار جیب سعودی را خالی می کند. امروز دشمنان اسلام به وسیله همین کشورهای به اصطلاح مسلمان، مسلمانان یمن را می کشند و بعد می گویند شما خوش باشید و برقصید و این را آزادی می دانند.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه دشمن تا زمانی  به ما آزادی می دهد که حریم و قوانین کشور خودمان را در هم بشکنیم، اظهار کرد: دشمن آزادی را بیان می کند که مردم بتوانند قوانین اسلامی و هنجارهای درونی نظام را بشکنند، اما نسبت به آنچه که به ضرر آنها است به نام حقوق بشر تحریم می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه دشمن آزادی را تا زمانی ضعیف شدن به ما می دهد، گفت: زمانی که از نظر ایمانی و نظامی ضعیف شدیم، دشمن همان بلایی که سر مسلمانان اندلس اسپانیا آورد سرمان خواهد آورد. امروز دشمن در سوریه، عراق، یمن و دیگر بلاد اسلامی هر بلایی که می خواهد سر مسلمانان می آورند و دم از آزادی می زند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، رمز پیروزی دشمن را در القاء «خوش باشید و برقصید» عنوان کرد و افزود: دشمن هیچ گاه به دنبال کار و شغل جوانان ما نیست، بلکه خوشی های زودگذر همچون رقص را برای سرمستی آنان علم می کند، تا مقاومت اسلامیشان را همانند  مسلمانان اندلس در هم شکند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی  در ادامه با اشاره به سند ننگین 2030 یونسکو که محرمانه امضا شد، اظهار کرد: متاسفانه برخی ها این سند را محرمانه و بدون اطلاع نهادهای نظارتی و فرهنگی امضا کردند، چرا این گونه شده است؟، در صورتی که  قانون امر به معروف و نهی از منکر مدت ها است که مجلس آن را تصویب کرده، اما هنوز از سوی دولت اجرایی نشده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای کودکان و جامعه 15 سال آینده، تاکید کرد:  این سند برای نابودی اسلام در بین فرزندان مان تنظیم شده است، تا جامعه و نسل آینده رنگ و بوی اسلامی نداشته باشد و فرزندانمان چیزی از امام صادق (ع) و مکتب ناب محمدی ندانند.

انتهای پیام//

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha