دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شیعیان پاکستان دعوت آمریکایی‌ها را رد کردند

حوزه/ رهبران مجلس وحدت مسلمین، حزب پیشروی شیعیان در پاکستان، دعوت نامه کنسولگری آمریکا برای شرکت در یک نشست را رد کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، مجلس وحدت مسلمین، حزب پیشروی شیعیان در پاکستان، دعوت نامه کنسولگری آمریکا برای شرکت در یک گردهمایی را رد کرد.

به گفته منابع داخلی، مجلس وحدت مسلمین دعوت نامه ماموریت دیپلماتیک ایالات متحده در کراچی را برای شرکت در نشستی رد کرده و حاضر نشد در این جلسه حضور پیدا کند.

منابع خودی فاش کردند که مقامات کنسولگری ایالات متحده حامل پیامی برای روحانیون و علمای شیعه در کراچی بوده و برای انجام ملاقات دوجانبه‌ای با رهبران این تشکل تماس گرفته بودند، با این حال آن‌ها اعلام کردند که آمریکا دوست ملت‌های مستقل نیست، بلکه آمریکا قهرمان تفرقه اندازی می‌باشد و سیاست‌های حکومتی این کشور و مطامع استعماری و توسعه طلبانه آن‌ها برای تمامی جهانیان شناخته شده و افشاء شده می‌باشند.

این دعوت نامه در پی نشست عمومی موفقیت آمیز مجلس وحدت مسلمین در پارک نیشتار کراچی به آنان تعلق گرفته بود.

لازم به ذکر است که مسلمانان شیعه در پاکستان از ایالات متحده به خاطر حمایت‌ یک جانبه از حکومت‌های پادشاهی خودکامه و استبدادی چون عربستان سعودی و بحرین، همچنین تجاوز به خاک یمن و سرکوب مردم در کشورهایشان، اعلام انزجار کرده‌اند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha