شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خدیوی

حوزه/ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان آذربایجان شرقی از آغاز ثبت نام هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان در این استان خبر داد.

حجت الاسلام علی خدیوی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، از آغاز ثبت نام عتبات دانشگاهیان خبر داد و ابراز داشت:ثبت نام دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات عاليات(نجف،کربلا و کاظمین) در هفدهین دوره از ۱۰تیر ماه در سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir آغاز شده و تا ۲۲ ماه جاری ادامه خواهد یافت.

وی افزود: ثبت نام دانشگاهیان سراسر کشور در ۵ گروه، شامل اساتید، دانشجویان متاهل،دانشجویان دختر،پسران دانشجو و کارمندان دانشگاه ها انجام می شود.

حجت الاسلام خدیوی عنوان کرد: هزينه عتبات دانشگاهیان بسته به دوری و نزدیکی به مرز متفاوت است و میانگین قیمت به صورت زمینی در تهران حدود ۱ میلیون و ۱۰۰هزار تومان و هوایی یک میلیون و ۷۰۰هزار تومان برآورد شده است.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان آذربایجان شرقی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده وام یک میلیونی برای سفرهای زمینی و وام یک و نیم میلیونی برای سفرهای هوایی اعطا می شود.

وی با اشاره به اینکه اعزام دانشجویان به عتبات عالیات در ماه های مرداد،شهریور و مهرماه انجام خواهد شد، گفت: انتخاب تاریخ و نوع اعزام به صورت زمینی یا هوایی به عهده زائرست اما در استان های مرزی اعزام فقط به صورت زمینی است. قیمت نهایی نیز بعد از اعلام از سوی سازمان حج و زیارت به اطلاع زائرین گرامی خواهد رسید.

حجت الاسلام خدیوی تاکید کرد: زائرین ۷ شب را در شهرهای مقدس کشور عراق اقامت خواهند داشت و در این مدت به زیارت اماکن مقدس شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی و کاظمین خواهند پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha