یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام محمد فیاضی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد از برگزاری پنجمین دوره دانش افزایی پژوهش در یزد با حضور شرکت کنندگان از چهار استان کشور خبر داد.

حجت الاسلام محمد فیاضی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، از برگزاری پنجمین دوره دانش افزایی پژوهش، ویژه معاونین پژوهش، مسئولان و کارشناسان پژوهش ستادهای استانی و واحدهای آموزشی در طرزجان استان یزد خبر داد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد خاطر نشان کرد: با توجه به آئین نامه پژوهش حوزه های علمیه در جهت دانش افزایی مسئولین اجرای و معاونین پژوهش و کارشناسان پژوهشی طرح دانش افزایی پژوهش در هشت سرفصل ارائه گردید.

وی به هشت سرفصل این دوره اشاره کرد و افزود: اصول پژوهش و روش تحقیق، مهارت نگارش مقاله علمی، فناوری و پژوهش های حوزوی ، مدیریت پژوهش و مدیریت تولید مجله، راه اندازی و مدیریت کانون ها، آشنایی با استانداردهای کتابخانه های حوزوی، روش مشاوره و راهنمایی پژوهش و همچنین آموزش پژوهش محور در قالب 63 واحد درسی طراحی شده است.

حجت الاسلام فیاضی با بیان اینکه شرکت کنندگان این هشت سرفصل را طی یک هفته پشت سر خواهند گذاشت، عنوان کرد: شرکت کنندگان در این دوره از استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان ، کرمان و یزد می باشند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد با اشاره به اینکه اساتید مجربی از قم برای پنجمین دوره دانش افزایی پژوهش در نظر گرفته شده است ، گفت: در این دوره از بزرگان استان یزد نیز دعوت کردیم تا شرکت کنندگان نیز بتوانند از تجربیات این عزیزان ، سال های سال بهره مند شوند.

وی افزود: گواهی پایان دوره به شرکت کنندگان  اعطا خواهد شد و آنها نیز پس از فراگیری این هشت سرفصل، بایستی آموخته های خود را به شکل مقاله علمی، پژوهش علمی یا کار تحقیقی تبدیل کنند تا بتوانند از گواهی این دوره استفاده نمایند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha