شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام میناپور

مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: پرچمدران اشاعه دین باید با رعایت تقوا و پرهیزگاری، مجهز بودن به دانش روز و همچنین با بیانی راسخ و متقن، پاسخگوی سوالات و شبهات مخاطبان بویژه نسل جوان باشند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور، امروز در جمع شرکت کنندگان در دوره میثاق طلبگی حوزه علمیه استان لرستان، در پادگان حمزه سیدالشهداء (ع) خرم آباد با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون ادامه دهنده راه و رسالت انبیاء و اولیاء الهی هستند، گفت: حوزویان باید با شناخت صحیح دین ارزش های دینی و قرآنی، رسالت خود که همان تفقه در دین است را به درستی انجام دهند

مدیر حوزه علمیه استان لرستان، ابلاغ و آموزش دستورات دینی و معارف اهل بیت(ع) را از دیگر وظایف روحانیون برشمرد و بیان داشت:مبلغان و طلاب باید متون و روایات قرآنی و دینی را برای تشنگان معارف حق و حقیقت بیان کنند.

وی، تلاش و مجاهدت در راه اجرای کامل و درست دستورات دینی براساس منابع قران و سیره اهل بیت(ع) را از دیگر وظایف و رسالت های طلاب و مبلغان برشمرد و گفت: پرچمدران اشاعه دین باید با رعایت تقوا و پرهیزگاری، مجهز بودن به دانش روز و همچنین با بیانی راسخ و متقن، پاسخگوی سوالات و شبهات مخاطبان بویژه نسل جوان باشند .

حجت الاسلام والمسلمین میناپور، داشتن سعه صدر را از دیگر رموز موفقیت مبلغان برشمرد و افزود: حوزویان باید با صبر و حوصله و حسن خلق معارف ناب علوی و سبک زندگی اسلامی ایرانی را در بین مردم تبلیغ کنند.

برپایه این گزارش: شرکت کنندگان در دوره میثاق طلبگی حوزه علمیه استان لرستان، با بازدید از مدارس علمیه صادقیه و رضویه خرم آباد، با فضای کلی تحصیل در مدارس علمیه آشنا شدند.

  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha