جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ اختتامیه اجلاس مدیران استانی حوزه‌های علمیه

حوزه/ مراسم تجلیل از مدیران سابق و معرفی مدیران جدید چهار حوزه علمیه استانی عصر امروز در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، عصر امروز در حاشیه اختتامیه هشتمین اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه استانی، مراسم تجلیل و معارفه از مدیران سابق و جدید چند حوزه استان با حضور مدیر حوزه های علمیه و آیت الله حسینی بوشهری برگزار شد.

در این مراسم آیت الله اعرافی با اشاره به خدمات موثر مدیران حوزه های علمیه استان های کشور گفت: برخی از مدیران استانی به دلیل حضور در کسوت امامت جمعه یا پایان ماموریت و یا به دلیل حضور در عرصه دیگری از خدمت به حوزه های علمیه و عرصه دین ونظام اسلامی در پست جدیدی فعالیت کرده و افراد شایسته دیگری در این مسند به فعالیت خواهند پرداخت.

در این مراسم با تقدیر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین انتظاری به عنوان مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل به عنوان مدیر جدید این حوزه معرفی شد.

در ادامه با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین پوراکبر مدیر حوزه علمیه بابل، با توجه به حضور وی در سنگر امام جمعه یکی از شهرهای مازندران، حجت الاسلام عباسی به عنوان سرپرست این حوزه معرفی شد.

همچنین با توجه به پایان دوره ماموریت حجت الاسلام والمسلمین سلطانی، مدیر حوزه علمیه البرز، حجت الاسلام والمسلمین خوئینی به عنوان مدیر حوزه علمیه استان البرز معرفی شد.

در این مراسم با تقدیر از تلاش های چندین ساله حجت الاسلام والمسلمین موسوی به عنوان مدیر حوزه علمیه کرمانشاه، حجت الاسلام ایرانی به عنوان مدیر حوزه علمیه این استان معرفی شد.

خاطرنشان می شود:معرفی مدیران استانی به پیشنهاد شورای استانی حوزه علمیه و تصویب شورای عالی حوزه های علمیه انجام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha