جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی

حوزه/ گروهی از جوانان متخصص در ساخت فیلم های واقعیت مجازی موفق به تولید فیلمی شدند که واقعه کربلا و شهادت امام حسین (علیه السلام) را با فناوری واقعیت مجازی به تصویر می کشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از جوانان متخصص در ساخت فیلم های واقعیت مجازی موفق به تولید فیلمی شدند که واقعه کربلا و شهادت امام حسین (علیه السلام) را با فناوری واقعیت مجازی به تصویر می کشد.

این گروه در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین عبد المهدی کربلایی متولی شرعی آستان مقدس حسینی، مراحل تولید و برجسته ترین جزئیات فیلم را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام و المسلمین کربلایی دستور داد تا تمام مشکلات و موانع پیش روی این گروه جوان بر طرف شود تا کار به پایان برسد و مراحل آن به آسانی صورت گیرد.

به گفته جمال الدین شهرستانی رئیس بخش رسانه آستان مقدس حسینی، این فیلم در ماه محرم آینده در کربلای معلی به نمایش در خواهد آمد.

----------------------------------------

واقعیت مجازی یک تکنولوژی و فناوری نوین است که به کاربر امکان می‌دهد تا با یک محیط شبیه‌سازی رایانه‌ای اندرکنش یا تعامل داشته باشد. بیشتر محیط‌های واقعیت مجازی تجهیزاتی برای اندرکنش تصویری انسان با رایانه هستند اما گروه محدودی نیز دارای حسگرهایی صوتی یا لمسی برای تعامل با کاربر هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha