شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 424184
۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
پژوهش

حوزه/ در سومین جلسه شورای هماهنگی مراکز حوزوی پژوهشی در خصوص مباحث مرتبط به هفته پژوهش بحث و گفت وگو شد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه، سومین جلسه شورای هماهنگی مراکز حوزوی پژوهشی با حضور معاون پژوهش حوزه، رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، مدیر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
بر اساس این گزارش: موضوع این نشست، ساختار و ارکان اجرایی هفته پژوهش بود؛ از جمله مواردی که در این نشست به آن پرداخته شد، می توان به نرم افزار کتاب خوان پژوهان، توجه به اقتصاد مقاومتی در برنامه ها و پژوهش ها و ترسیم دقیق اهداف کلان حوزه در این عرصه اشاره کرد.

در این مراسم حجت الاسلام  والمسلمین جواد رفیعی معاون پژوهش حوزه علمیه قم با ذکر این مطلب که طرح برگزاری هفته پژوهش در این جلسه به تصویب رسید بیان کرد: در این جلسه مقرر شد تا اقدامات مقدماتی برای راه اندازی دبیرخانه و دریافت پیشنهاد ها و جمع بندی و تنظیم نهایی آن ها به انجام برسد.
مدیرکل امور پژوهشی حوزه های علمیه با اشاره به تصویب کلیات فرم تجمیع اطلاعات همه مراکز پژوهشی با هدف تأسیس سامانه ای جامع برای اطلاع رسانی تصریح کرد: نظرات اعضای بخش های مختلف دریافت شد تا پس از اصلاحات مورد نظر نسبت به دریافت و پردازش اطلاعات اقدام گردد.
همچنین در این نشست حجت الاسلام والمسلمین نجف لکزایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: یکی از مهمترین عوامل توسعه پژوهش در حوزه، ایجاد هم افزایی بین مراکز پژوهشی است.

وی تصریح کرد: در هفته پژوهش باید میان مراکز مصرف کننده با مراکز تولید کننده تبادل اطلاعات صورت گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha