جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه شهرستان مهریز

حوزه/ امام جمعه شهرستان مهریز به نقش هنر و هنرمندان در نشر ارزش های اسلامی و دینی در جامعه تاکید کرد و گفت: هنر و هنرمندان باید مروج ارزش های انسانی و دینی در جامعه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در آیین گشایش نمایشگاه آثار هنری مهریز که به مناسبت بزرگداشت هفته دولت برگزار می شود، گفت به نقش هنر و هنرمندان در نشر ارزش های اسلامی و دینی در جامعه تاکید کرد و گفت: هنر و هنرمندان باید مروج ارزش های انسانی و دینی در جامعه باشند.

امام جمعه شهرستان مهریز ادامه داد: برپایی نمایشگاه های هنری در قالب رشته های مختلف نقش مهمی در اشاعه فرهنگ ، ادب ، اخلاق و معرفت در جامعه و بین مردم و بخصوص جوانان دارد و باید از برگزاری این گونه نمایشگاه های هنری در کشور حمایت کرد.

وی با اشاره به اینکه اگر هر موضوعی با هنر آمیخته شود قطعا ماندگاری و اثر بخشی آن بیشتر می‌شود، تصریح کرد: دولت از هنرهای فاخر و برپایی نمایشگاه های مختلف حمایت کند.

حجت الاسلام محی الدینی، افزود: برپایی نمایشگاه های مختلف فرهنگی و هنری کاری مهم و ارزشمند است و باید روز به روز با همکاری هنرمندان و بخش خصوصی افزایش یابد.

در ادامه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز، گفت: این نمایشگاه هنری شامل 60 اثر هنری در قالب هنرهای تجسمی و خوشنویسی باموضوع های اجتماعی ، طبیعت و آثار و ابنیه تاریخی است.

سید رضا آقایی در پایان خاطر نشان کرد: نمایشگاه به مدت یک هفته در نگارخانه آفرینش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز از ساعت 8 الی 20 برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha