جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سروستانی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: برگزاری مراسم ویژه اعیاد دهه امامت در ۵۰ مسجد محوری، برگزاری مراسم دعای عرفه و تشکیل جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در شهرستان ها و مرکز استان با حضور اعضا جهت برنامه ریزی برنامه ها از دیگر برنامه هایی هستند که در این ایام اجرا خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر  صبح امروز در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های دینی برنامه های دهه امامت و ولایت اداره کل را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در این نشست ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام دهه ولایت و امامت به تشریح فعالیت ها و برنامه های اداره کل در این ایام پرداخت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: برگزاری مراسم محوری جشن غدیر از سوی هیئات مذهبی در 250 هیئت محوری استان از جمله برنامه های اداره کل در دهه ولایت و امامت به شمار می آیند.
وی در ادامه سخنان خود افزود: برگزاری مراسم ویژه اعیاد دهه امامت در 50 مسجد محوری، برگزاری مراسم دعای عرفه و تشکیل جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در شهرستان ها و مرکز استان با حضور اعضا جهت برنامه ریزی برنامه ها از دیگر برنامه هایی هستند که در این ایام اجرا خواهند شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اعزام مداحان و ذاکران اهل بیت به محافل و مجالس از سوی کانون مداحان و شعرای آئینی استان را از برنامه های اداره کل در گرامیداشت و تبیین دهه امامت و ولایت ذکر کرد.
حجت الاسلام سروستانی در ادامه سخنان خود اعزام بیش از 635 مبلغ و مبلغه شامل 385 مبلغ و 250 مبلغه به محافل و مجالس را از سایر برنامه های اداره کل در دهه ولایت عنوان کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن تشریح برنامه های قرآنی اداره کل در این مناسبت تصریح کرد: برگزاری محافل قرآنی، کرسی های تلاوت، ایستگاه های صلواتی، برنامه و مسابقه قرآنی و همچنین حفظ سور کوتاه قرآن و پنج برنامه حکمت های نهج البلاغه از مهمترین عناوین برنامه های قرآنی اداره کل در این ایام محسوب می شوند.
گفتنی است، از روز عرفه تا عید سعید غدیر خم به عنوان دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha