شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عمامه گذاری

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه از برگزاری کارگاه مهارت افزایی ویژه طلاب متقاضی تلبس مدارس علمیه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام مهدی محمدی فر از برگزاری کارگاه مهارت افزایی ویژه طلاب متقاضی تلبس حوزه کرمانشاه خبر داد و گفت: مبلغین در امر تبلیغ باید کار آمد باشند، کارگاه مهارت افزایی بیان احکام، کلاس داری و تبلیغ چهره به چهره برای طلابی که می خواهند ملبس به لباس مقدس روحانیت برگزار می شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه افزود: علاوه بر مهارت افزایی در مسایل تبلیغی، درباره قداست و اهمیت لباس و زی طلبگی مطالبی برای طلاب بیان می شود.

حجت الاسلام و سید رسول اسماعیلی از اساتید حوزه به عنوان مدرس این کارگاه نیز به بیان مهارت های ارتباط سازنده، سخنرانی، تدریس و بیان احکام، مدیریت مسجد و... پرداخت.

وی در خصوص مهارت های ارتباط سازنده، با الگو گیری از زندگی ائمه اطهار علیهم السلام و تجارب تبلیغی خود و مبلغین موفق مطالبی در این رابطه را بیان کرد.

 همچنین در خصوص مهارت های سخنرانی و تدریس، آمادگی فکری، مخاطب شناسی، ضرورت حسن خلق، موضوع شناسی، اقناع اندیشه، تحریک احساسات و توجه به فراز و فرود ها را از مهمترین سرفصل های این موضوع برشمرد و به توضیح هریک از آنها پرداخت.

 حجت الاسلام اسماعیلی ضمن طرح حدود و اختیارات روحانی به عنوان مدیر مسجد و نیز نکات مدیریتی، تعامل سازنده با هیأت امنا را مهم عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha