جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شیخ حسن عبدالله

حوزه/ شیخ حسن عبد الله مفتی صور و جبل عامل در میان جمع حجاج بر ضرورت تفاهم ایرانی - سعودی در موسم حج در جهت استقرار اوضاع سیاسی و امنیتی تاکید کرد و گفت: این تفاهم می تواند تا حد گفت‌وگو در جهت خیر و منفعت جامعه اسلامی و عربی گسترش یابد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» شیخ حسن عبد الله مفتی صور و جبل عامل لبنان در میان جمع حجاج بر ضرورت تفاهم ایرانی-سعودی در موسم حج در جهت استقرار اوضاع سیاسی و امنیتی تاکید کرد و گفت: این تفاهم می تواند تا حد گفت‌وگو در جهت خیر جامعه اسلامی و عربی گسترش یابد؛ چراکه این مسئله در تقویت موضع کشور های عربی و اسلامی در مقابله با خطرهایی که منطقه را تهدید می کند، مؤثر است و موجب نزدیکی و گفت‌وگو برای خنثی سازی توطئه علیه منطقه اسلامی می شود.

وی اشاره کرد: این تجمع اسلامی حجاج که نشان از وحدت اهداف اسلامی دارد و خداوند متعال آن را از طریق انبیاء و پیامبران ترسیم کرده است؛ می تواند آغازی بر گسترش تفاهم میان مسلمانان در بسیاری از مسائل مشترک باشد به جای غرق شدن در نقاط اختلافی که نیازمند گفت‌وگو و ترتیب اولویت هاست.

شیخ عبد الله همچنین در دفتر مراجع تقلید شیعه در مکه مکرمه از جمله حضرات آیات سیستانی، فیاض، زنجانی و بشیر نجفی حضور یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha