شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علیرضا رحیمی-معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش

حوزه/ معاون برنامه ریزی و پژوهش ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش با باعلام این که ۱۰۵ هزار مدرسه در سطح کشور وجود دارد، گفت: حدود ۳۳۰۰ روحانی در مدارس مشغول به کار هستند و تا ابتدای مهر امسال با جذب طلاب، به ۴ هزار مدرسه دارای معلم پرورشی روحانی می رسد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، علیرضا رحیمی، در نشست اعضای کمیته های قطب ۲ ستاد همکاری‌های حوزه‌ و  آموزش و پرورش، در مجتمع رفاهی فرهنگیان با اشاره به جمعیت دانش آموزی نسبت به مجموع کشور، گفت: فعالان حوزه امور تربیتی و پرورشی، وظیفه تربیت ۲۰ درصد از جمعیت کشور را بر عهده دارند که این مهم نشان از اهمیت فعالیت آنان دارد.

وی با اشاره به رویکردهای اساسی در بحث همکاری‌های حوزه‌ و آموزش و پرورش و با بیان خاطره‌ای از شهید مدافع حرم محسن حججی، افزود: شهید حججی برنامه‌ریزی در شب‌ها و بستن کمر همت در روزها را لازمه توفیق در اجرایی کردن برنامه‌ها می‌دانست و بر این اساس در برنامه‌ریزی می‌بایست بسیاری از تعارف‌ها کنار گذاشته شود.

معاون  برنامه‌ریزی  و پژوهش ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش با بیان اینکه ویژگی ستاد همکاری ها انجام کارهای مشترک است، عنوان کرد: ستاد همکاری ها دارای برنامه است و این برنامه‌ها دو سال است که به صورت رسمی ابلاغ می شود .

رحیمی با باعلام این که  ۱۰۵ هزار مدرسه در سطح کشور وجود دارد تصریح کرد: حدود ۳۳۰۰ روحانی در مدارس مشغول به کار هستند و تا ابتدای مهر امسال با جذب طلاب، به ۴ هزار مدرسه دارای معلم پرورشی روحانی می رسد.

وی در پایان گفت: مدیریت جهادی لازمه همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش است و در این راستا پست و مقام در ارائه خدمت اهمیتی ندارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha