شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024
حجت الاسلام سیدعلی مهدی نژاد مدیر حوزه علمیه سمنان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد تصریح کرد: اعتقادات و کرامت دانش آموزان از سوی دزدان فرهنگی سایبری به سرقت می‌رود و ما باید نگهبان اعتقادی نوجوانان و جوانان باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی مهدی نژاد، در نشست اعضای کمیته های استانی قطب ۲ ستاد همکاری‌ حوزه‌های علمیه و  آموزش و پرورش کشور، در مجتمع رفاهی فرهنگیان شهرستان دماوند با بیان اینکه شبکه های اجتماعی و گوشی ‌های موبایل مانند آتشی است که اخلاق، اعتقادات، فکر و کرامت افراد جامعه را می‌سوزاند، اظهار داشت: فضای مجازی و گوشی‌های هوشمند ایمان و اعتقادات دانش آموزان و جوانان را جریحه‌دار می‌کند.

مدیر حوزه علمیه سمنان تصریح کرد: اعتقادات و کرامت دانش آموزان از سوی دزدان فرهنگی سایبری به سرقت می‌رود و ما باید نگهبان اعتقادی نوجوانان و جوانان باشیم.

وی با اشاره به مسئولیت مهم فعالان حوزه پرورشی و تربیتی مدارس، افزود: خداوند به ما این توفیق را عطا کرده تا نگهبان این بچه باشیم و همچنین مانع از  به سرقت رفتن روح و کرامت آنان شویم.

مدیر حوزه‌ علمیه استان سمنان در رابطه با اهمیت اجرای طرح امین در مدارس، عنوان کرد: امروز حضور روحانیان در مدارس امری حیاتی و واجب در تحقق تربیت دینی دانش آموزان است.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مهدی نژاد خاطرنشان کرد: در استان سمنان مدارس تیزهوشان و مدارس دارای دانش آموزان اتباع خارجی در اولویت طرح امین قرار دارند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha