شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی - گرمسار

امام جمعه گرمسار با بیان این که امتحانات الهی لازمه بندگی خداوند متعال است، گفت: شهادت شهید محسن حججی دنیا را متحول کرد.

حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، در آستانه تشییع پیکر پاک شهید محسن حججی اظهار داشت: شهیدان مدافع حرم به جامعه درس ایثار، شهادت، استقامت و ایستادگی، صبر و مقاومت دادند و خون شهید محسن حججی مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه گرمسار با بیان این که شهیدانی همچون شهید محسن حججی راه شهدای کربلا را طی کرده‌اند، تصریح کرد: شهیدانی نظیر شهید محسن حججی راه شهدای کربلا را طی کرده‌اند و مبارزه و جنگ با راه باطل را در پیش گرفتند.

وی با اشاره به اینکه داعش دست‌پرورده سیاست‌های خصمانه آمریکایی‌ها در منطقه برای تضعیف اسلام ناب محمدی(ص) است، افزود: شهید محسن حججی برای مبارزه با این تفکرات ضد دینی مقاومت و ایستادگی کرد و شهید حججی حاصلی از درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی است و شهادت شهید حججی دنیا را متحول کرد.

حجت‌الاسلام آرامی با بیان این که امتحانات الهی لازمه بندگی خداوند متعال است، خاطرنشان کرد: بسیاری از امتحانات الهی برای سنجش و آزمایش میزان ظرفیت انسان‌ها است و برای پیروزی و برنده شدن در امتحانات الهی باید ایمان قوی، مستحکم داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha