شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امیر عبدالرحیم موسوی - فرمانده کل ارتش

حوزه/ امیر سرلشکرموسوی با اشاره به اینکه امثال شهید حججی‌ها در میان نیروهای مسلح موج می‌زنند، گفت: تربیت نیروهای انقلابی برای مقابله با ستم‌گران به صورت ویژه مورد توجه نیروهای مسلح قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی شب گذشته در مراسم یادواره شهدای مشق عشق که با مشارکت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در بوستان شهدای آذر قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت موضوع دفاع همه جانبه اظهار کرد: دفاع همه جانبه مرز خاصی ندارد به همین علت هر فردی در جامعه اسلامی باید در این نوع از دفاع به رسالت خود عمل کند و حمایت از دیگران را نیز مورد توجه قرار دهد.
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه نظام سلطه ایران اسلامی را مقابل تهدید همه جانبه قرار داده است، مطرح کرد:‌ نیروهای مسلح نسبت به این موضوع آگاه شده‌اند به همین علت باور دارند که باید نیروی انسانی مورد نیاز خود را از میان افراد انقلابی تامین کنند و در ساخت، طراحی و بکارگیری تجهیزات با روحیه انقلابی کارها را دنبال کنند.
وی از انقلابی بودن به عنوان کلید اصلی موفقیت نظام اسلامی نام برد و گفت: نیروهای مسلح ایران باید انقلابی بمانند و با تفکری انقلابی، عملکردی انقلابی داشته باشند؛ این افراد در روش‌های جنگیدن خود نیز ابداعات انقلابی را دنبال می‌کنند.
سرلشکر موسوی با اشاره به اینکه امثال شهید حججی‌ها در میان نیروهای مسلح موج می‌زنند، اظهار کرد: تربیت نیروهای انقلابی برای مقابله با ستم‌گران به صورت ویژه مورد توجه نیروهای مسلح قرار گرفته است به همین علت اکنون افراد بسیاری منتظر رسیدن به جایگاه شهادت هستند.
وی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و بدون وابستگی نیازهای خود را رفع می‌کنند، تصریح کرد: استفاده از روش‌های ابداعی در بکارگیری و طراحی تجهیزات نظامی ایران اسلامی را به قدرتی ناشناخته در سطح دنیا تبدیل کرده است به همین علت اکنون دشمن از این قدرت هراسان است.
موسوی از پیشرفت نیروهای مسلح در حوزه تجهیزات نظامی یاد کرد و ادامه داد: فرماندهی و تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی یکی از علل رسیدن به این پیشرفت‌های چشم‌گیر است چرا که اکنون در جغرافیای نظامی جهان هیچ فرماندهی همانند ایشان وجود ندارد.
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ارتش از آمادگی لازم برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها برخودار است، عنوان کرد: اکنون دشمن نیز به این نتیجه رسیده است که ایران به یک قدرت بزرگ تبدیل شده به همین علت تنها راهکار برای او تعامل است.
وی خاطرنشان کرد: برخی از حرف‌هایی که مسؤولان رژیم صهیونیستی مطرح می‌کنند نسنجیده است چرا که هیچ تضمینی برای عمر 25 ساله رژیم صهیونیستی وجود ندارد و امکان دارد این فرصت 25 ساله از این رژیم گرفته شود.
موسوی با اشاره به اینکه دادن فرصت 25 ساله به رژیم صهیونیستی شرط‌های مشخصی دارد، گفت: دشمنان باید به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم، توجه بیشتری داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه هرگز جنایات رژیم صهیونیستی را فراموش نمی‌کنیم، یادآور شد: شرط ایران برای دادن فرصت 25 ساله به رژیم صهیونیستی این است که سر خود را زیر انداخته و خطایی را انجام ندهد، چرا که آمادگی لازم برای فروریختن رژیم صهیونیستی در قلب نیروهای مسلح ایران وجود دارد و اگر این رژیم کوچک‌ترین خطایی را انجام دهد، مختار ایران 25 سال فرصت را خاتمه می‌دهد.
فرمانده کل ارتش ادامه داد: ایران اسلامی عزت و قدرت خود را از خانواده شهدا دارد و نیروهای مسلح اقتدار، اعتماد به نفس و امید خود را مدیون خانواده شهدا هستند به همین علت از خداوند بزرگ می‌خواهیم که ما را قدردان آنها قرار دهد.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha