شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 427993
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
 افتتاح مرکز پژوهشکده دین و امنیت در قم

حوزه/ فرمانده ناجا از افتتاح مرکز پژوهشکده " دین و امنیت " خبر داد و گفت : قطعاً این مرکز در بعد دینی و معرفتی می تواند به پلیس کمک کند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، سردار حسين اشتري در حاشيه افتتاح پژوهشکده " دين و امنيت "در قم، اظهار داشت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی توفیق داشتیم امروز به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) مشرف شویم و دیداري با علما و مراجع معظم تقليد داشته باشیم و تفاهم نامه ای نيز با مدیریت مرکز حوزه های علمیه امروز منعقد شد.

فرمانده ناجا افزود : بايد برابر فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) پلیسي در طراز نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشیم و امیدواریم از برکات سفر به استان قم ارتقاء جایگاه پليس باشد.

وی افزود: امروز پژوهشکده دین و امنیت نیروی انتظامی کشور برای اولین بار در قم راه اندازی شده و اقدامات تحقیقاتی در حوزه های مذکور در این مرکز انجام می پذیرد.

سردار اشتري  ادامه داد : مرکز پژوهشکده "دین و امنیت" به همت فرمانده انتظامي استان قم ایجاد شده است، قطعاً این مرکز در بعد دینی و معرفتی می تواند به پلیس کمک کند، مخصوصاً از اساتید و مراجع تقلید می توانیم به خوبي در این حوزه بهره ببریم.

فرمانده ناجا گفت: موسسه فرهنگی و هنری شهدای ناجا به همت افراد علاقه مند در این حوزه و مرکز ایثارگران نیروی انتظامی ایجاد و افتتاح شد که ان شاءالله این موسسه نيز بتواند در معرفی شهدای نیروی انتظامی به مردم نقش اساسی خود را ایفا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha