شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حسن صدرایی عارف

حوزه/ سردبیر خبرگزاری حوزه گفت: رسانه هایی که مرتبط با روحانیت هستند بسیار می توانند در زمینه آسیبهای اجتماعی و دغدغه های فرهنگی همکاری داشته و نتیجه آن برای دین و دنیای مردم مناسب باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حسن صدرایی عارف بعدازظهر امروز در دیدار و نشست با مسئولان مؤسسه رسا که در محل این مؤسسه برگزار شد، اظهار داشت: مدیران و مسئولان رسانه رسمی حوزه، بین المللی و دارای روحیه وحدت گرا هستند از همین رو روحیه تعامل به وضوح در مدیریت رسانه حوزه مشاهده می شود و بی تردید از طریق تعامل می توانیم راه های بسیار خوبی را فراروی خود ترسیم کنیم.

وی با بیان اینکه افراد و مجموعه های وحدتگرا در مواجهه با سایر مجموعه ها، قبل از هر چیز نقاط و حوزه های مشترک را جستجو می کنند گفت:‌ امروز حوزه مشترک میان خبرگزاری حوزه و خبرگزاری رسا بسیار زیاد است و می توانیم با یکدیگر تعاملات بسیاری را رقم بزنیم که دستاوردهای مناسبی نیز خواهد داشت.

سردبیر خبرگزاری حوزه خاطرنشان ساخت: روحانیت همواره دغدغه دیانت مردم را داشته و عملا نیز همین روحانیون بوده اند که با وعظ و سبک زندگی خود و تبلیغ میان مردم، باورهای دینی را در جامعه تامین کرده اند از همین رو رسانه هایی که با حوزه و روحانیت ارتباط دارند با تعامل با یکدیگر می توانند خروجی های خوبی در خصوص پیگیری این دغدغه ها داشته باشند.

صدرایی عارف تصریح کرد: رسانه هایی که مرتبط با روحانیت هستند بسیار می توانند در زمینه آسیبهای اجتماعی و دغدغه های فرهنگی همکاری داشته و نتیجه آن برای دین و دنیای مردم مناسب باشد.

وی بیان داشت: مسائل کلان انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و دفاع از کیان نظام اسلامی موضوعی جناحی نیست و همه ما می توانیم دست در دست هم تولیدات خوب رسانه ای در این راستا داشته باشیم.

سردبیر خبرگزاری حوزه اظهار داشت: امروز مباحث مشترکی میان دو رسانه وجود دارد که با تعامل با یکدیگر می تواند خروجی مناسبی از آن داشت و دستاوردی برای جامعه داشته باشد.

صدرایی عارف در پایان ابراز داشت: ما خبرگزاری رسا را از خود دانسته و با هم می توانیم قدم های بلندی برداریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha