دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علی جنتی

حوزه/ دکتر علی جنتی در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه حضور یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» صبح امروز شنبه 22 مهر، دکتر علی جنتی که از طرف بیت چهارمین شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی، برای ایراد سخنرانی در سالگرد آن عالم شهید دعوت شده، به همراه حجت الاسلام اشرفی اصفهانی فرزند چهارمین شهید محراب فرماندار کرمانشاه و هئیت همراه با حضور در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه، بر مزار آیت الله زرندی(رض) و شهید گمنام این مدرسه به قرائت فاتحه و ادای احترام پرداختند.

در این مراسم حجت الاسلام محمدرضا خواجوی ضمن خوش آمد گویی به دکتر جنتی و همراهان، اظهار داشت: بحمدالله در حال حاضر در استان کرمانشاه بیش از 1000 طلبه مشغول به تحصیل در سطوح مقدمات و عالی حوزه  داریم که از اساتید مجرب کسب علم می کنند.

مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه عنوان کرد: در ایام تابستان نیز در استان دوره ارتقایی 45 روزه برگزار می کنیم که طی آن دوره طلاب می توانند دروس یک پایه تحصیلی را بیاموزند و به پایه ای بالا تر ارتقاء یابند.

وی افزود: در این دوره که از نخبگان و طلاب برتر ثبت نام به عمل می آید، از اساتید بنام و برجسته ای که در قم صاحب کرسی درس خارج و درس اخلاق، جهت تدریس بهره گرفته ایم. و بحمدالله استان کرمانشاه توانست در بین استان هایی که دوره ارتقائی برگزار می کنند رتبه نخست را کسب نماید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha