جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام طیبی فرد فرمانده تیپ امام صادق(ع)

حوزه/حوزه های علمیه ذاتا دارای روحیه استکبار ستیزی است و لازم است این روح را در کالبد جامعه بدمند و جامعه را نسبت به دشمنان اصلی، یعنی آمریکا معرفت دهند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین طیبی فردرحاشیه راهپیمایی روز 13 آبان، روز ملی استکبار ستیزی در قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» ، با بیان این که حضور این همه جوان از نسل چهارم و پنجم انقلاب در روز ۱۳ آبان نشانه حمایت از ارکان انقلاب و امام راحل(ره) است، گفت: نکته ای که جوانان لازم است توجه کنند و رهبر انقلاب نیز در دیدار اخیرشان با جمعی از دانشجویان اشاره کرده بودند، مسئله شناخت از دشمنی آمریکا است،‌ دانستن و توجه به این مسئله در شرایط فعلی بسیار ضروری است که نظام و انقلاب در طول39 سال دشمن زیاد داشته است.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) اظهار داشت: مهمترین دشمن انقلاب و نظام، آمریکا بوده است، بنابراین اگر همه آحاد کشور در رأس مسئولین نظام به این معرفت و شناخت برسند که هیچ گاه نمی شود به آمریکا اعتماد کرد و لازم است کشور برای موفقیت برتوان داخلی تکیه کند، قطعا بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی بابیان اینکه حوزه های علمیه ذاتا دارای روحیه استکبار ستیزی است و لازم است این روح را در کالبد جامعه بدمند و جامعه را نسبت به دشمنان اصلی، یعنی آمریکا معرفت دهند، افزود:سابقه حوزه های  علمیه از گذشته تا کنون نشان داده می توانند حرکت های بزرگی انجام دهند و یکی از این حرکت ها، معرفت دادن نسبت به دشمنی آمریکا است.  

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر با تاکید بر این که اگر مسئولین نظام، در همه حال گوش به فرمان سخنان رهبر انقلاب بودند، نباید شاهد مشکلاتی در مسائل مختلف مانند برجام، سپاه و تحریم های جدید علیه ملت ایران بودیم، گفت: در روزهای اخیر شاهد هستیم که اتفاقات طوری رقم خورد که رئیس جمهور کشور به دولت مردان شرق آسیا سفارش می کند که روی اعتماد آمریکا کوچکترین حسابی نمی شود باز کرد.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) گفت: تجربه این سی و چند سال به ما فهماند که نمی شود به آمریکا اعتماد کرد و هر بار هر کشوری که اعتماد کرد شکست و بی اعتمادی به آمریکا را به چشم خود دید.

وی اظهار داشت: خدا را شکر که مسئله برجام بی اعتمادی به آمریکای ها را نمایان ساخت و فهماند که آمریکا، آمریکا است و تنها برای منافع خود قدم برمی دارد و نمی شود به آن اعتماد کرد.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha