سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بسیج

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برنامه‌ها و فعالیت‌های هفته بسیج در این مؤسسه علمی آموزشی را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام حسین تهرانی با اشاره به برنامه های معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در هفته بسیج، عنوان کرد: ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج به همت اداره کل امور فرهنگی و با مشارکت پایگاه بسیج طلاب جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی اظهار داشت: بسیج جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) متشکل از ۵ پایگاه شامل بسیج طلاب نیمه‌وقت صبح، طلاب تحصیلات تکمیلی، نیمه‌وقت عصر، تمام‌وقت روزانه و طلاب اساتید در حال فعالیت هستند.  

وی با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج از روز یکشنبه، ۵ آذرماه در آموزشگاه امام رضا(علیه‌السلام) برگزار می‌شود، گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و دیدار با خانواده جانبازان از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

حجت الاسلام تهرانی افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس، درس اخلاق این هفته روز یکشنبه،۵ آذرماه با موضوع «جلوه‌های اخلاق بسیجی و فرهنگ جهاد در زندگی زنان مسلمان در جهان اسلام» در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

وی، نمایش فیلم‌های جشنواره عمار و نبرد خلیج فارس را از دیگر برنامه‌های هفته بسج برشمرد و افزود: این فیلم‌ها روزهای سه شنبه و چهارشنبه(۷ و ۸ آذرماه) ساعت ۱۲ تا ۱۴ در آمفی تئاتر همکف ساختمان شهید بهشتی اکران می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) یادآور شد: در هفته بسیج، نمایشگاه کتاب همراه با مسابقه کتابخوانی در جوار مزار شهدای گمنام جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) دایر می‌شود.

حجت الاسلام   تهرانی بیان داشت: نمایشگاه هفته بسیج با غرفه‌های متعدد از روز یکشنبه، ۵ آذرماه در سالن همکف ساختمان شهید بهشتی راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه، غرفه‌هایی با موضوع «زن و دفاع مقدس، زنان شهیده»، «زن و اقتصادی مقاومتی»، «پرسش و پاسخ مذهبی» و همچنین «جذب و سازماندهی نیروهای بسیج» فعالیت می‌کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) یادآور شد: این نمایشگاه تا روز پنجشنبه، ۹ آذرماه دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha