شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلسه ائمه جمعه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با بیان یان که تفکر بسیج همان «کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا» است و با همین تفکر جهان استکبار را به زانو درآورده است، گفت: نباید نقش سپاه پاسداران را در کوتاه کردن دست استکبار از دامن جهان اسلام فراموش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، ظهر امروز در نشست ائمه جمعه استان که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در دفتر امام جمعه شهرستان تاکستان برگزارشد، ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، به نقش ارزشمند بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیج نیرویی است که از حداقل امکانات مادی بهره مند است، ولی با تمام توان در میدان حاضر است و هرجا که انقلاب نیاز به کمک دارد، با تمام قوا وارد شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: بسیج شجره طیبه ای است که میوه های آن در عراق و سوریه چیده شد و اگر این شجره طیبه نبود سوریه و عراق هرگز قادر نبودند بر شجره خبیثه داعش غلبه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با بیان یان که تفکر بسیج همان «کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا» است و با همین تفکر جهان استکبار را به زانو درآورده است، گفت:  نباید نقش سپاه پاسداران را در کوتاه کردن دست استکبار از دامن جهان اسلام فراموش کرد، چرا که همه جهانیان بر نقش آن اعتراف دارند که این فرماندهی عالی سپاه ایران بود که سوریه و عراق را از لوث وجود داعش پاک کرد.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان تاکستان در ادامه با تسلیت فرار سیدن شهادت امام حسن عسکری(ع)، بیان داشت: با شهادت این امام همام، امامت حضرت امام مهدی (عج) نیز شروع و تا به حال ادامه  دارد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی، امام خامنه ای را نائب امام زمان(عج) خواند و تصریح کرد: تدابیر حکیمانه ایشان در خنثی سازی فتنه های منطقه بخصوص  بابودی  نقشه های آمریکا و اسرائیل کاملاً مشهود است.

امام جمعه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: نباید از کید و مکرهای پلید آمریکا غافل شد و همان طور که شاهد بودیم کمک های نقدی عده ای از هموطنان برای زلزله زدگان استان کرمانشاه توسط آمریکا بلوکه شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha