جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام رحیمیان

حوزه/زمانی که مقاومت شکل گرفت، همیشه پیروزی همراه با مقاومت بوده است و قطعا پشت سر همه پیروزی ها، عنایت الهی و پشتیبانی حضرت ولی عصر بوده است و هرجایی که سازش بوده، نتیجه ای جز ذلت و انفعال وجود نداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجتالاسلام والمسلمین رحیمیان صبح امروز در همایش عهد سربازی که به مناسبت نهم ربیع الاول در مسجد مقدس جمکران برگزار شد گفت: پیروزی بزرگ جبهه مقاومت بر اسلام آمریکایی، اتفاقی بزرگ در جهان امروز بود.

وی افزود: این روزهای بزرگ تاریخی، شعف آفرین است و باید در این روزها شهدای مدافع حرم را بیش از پیش تجلیل کنیم، زیرا این بزرگواران بر اساس اذن مقام معظم ولی فقیه به نیابت از امام زمان(عج) علیه این جریان منحوس آمریکایی قیام کردند.

متولی مسجد مقدس جمکران با ذکر این مطلب که دشمنان مدافع حرم، از شیطان بزرگ الهام گرفتند بیان کرد: اسلام داعشی، اسلام آمریکایی بود هرجایی که در برابر آن  مقاومت ایجاد شد، به دنبال خود پیروزی را به ثمر رساند.

وی تصریح کرد: پیروزی علیه نظام شاهنشاهی و دفاع مقدس و جنگ 33 روزه و جنگ با جریان وابستگان به آمریکا از جمله پیروزی هایی جبهه مقاومت بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تصریح کرد: زمانی که مقاومت شکل گرفت، همیشه پیروزی همراه با مقاومت بوده است و قطعا پشت سر همه پیروزی ها، عنایت الهی و پشتیبانی حضرت ولی عصر بوده است و هرجایی که سازش بوده، نتیجه ای جز ذلت و انفعال وجود نداشته است.

وی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری، مسجد مقدس جمکران پایگاه عظیم تشیع است و امروز همه نیروهای مسلح در استان در این پایگاه عظیم گردهم آمدند تا آنچه را که همواره در دعاهای خود می خواندیم، ابراز کنیم.

متولی مسجد مقدس جمکران اظهارکرد: در زمان هر امامی ملتزم به عهد و پیمان با آن امام هستیم و البته در زمان غیبت، باید به ایشان ملتزم باشیم و گوش به فرمان ولی امر مسلمین و نایب ایشان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تصریح کرد: همه باید در مسیر تحقق اراده الهی و در مسیر اطاعت از ولی عصر(عج) از هم سبقت بگیریم و در مسیر الهی گام برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha