جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله سعادت‌پرور

حوزه/ یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: مرحوم سعادت پرور برای خدا و رضای خداوند متعال تلاش کرد و برای معرفی آیات او همه عمر خود را سپری کرد و به لذت های توحیدی رسید چرا که همه هدفش خدا و رضایت خداوند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وزیری شامگاه چهارشنبه در مراسم نکوداشت یاد و خاطره آیت‌الله حاج شیخ علی سعادت‌پرور (پهلوانی‌تهرانی) در مسجد آیت‌الله‌العظمی بهجت(ره)، با اشاره به شخصیت معنوی این عارف الی‌الله، اظهارداشت: این مراسم نکوداشت یکی از خوبان درگاه احدیّت است که نه فقط در گفتار بلکه در کردار عامل به عمل بود و همه عمر خود را سالکانه و مجذوب باری‌تعالی سپری کرد.

وی افزود: در روزگاری که بسیاری از افراد، دین را ملعبۀ دست و پوششی برای اهداف و برنامه های دنیوی خود می‌کنند، کسانی هستند که دنیا را وسیله‌ای برای رسیدن به آخرتی نیکو و سیری‌الی‌الله قرار می‌دهند و بهترین بهره‌ها را می‌برند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین وزیری، ادامه داد: کسانی که صاحب نام و شهرت هستند، کتاب می‌نویسند ولی عامل به عمل نیستند و همه چیز را برای دیگران می گویند، ولی کسانی همچون آیت‌حق، مرحوم آیت‌الله سعادت‌پرور مصداق بارز عامل به عمل بودند و اگر حرفی را می‌زدند، شکی نیست که ابتدا خود به آن عمل کرده‌اند.

وی بیان داشت: مرحوم سعادت‌پرور برای خدا و رضای خداوند متعال تلاش کرد و برای معرفی آیات او، همه عمر خود را سپری کرد و به لذت‌های توحیدی رسید چرا که همه هدفش، خدا و رضایت خداوند بود.

استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز طلاب و فضلای حوزه های علمیه می بایست آثار و تألیفات انسان‌ساز این عالم ربانی را مطالعه کنند و بیش از پیش با افکار و اندیشه‌های ملکوتی این عارف الی‌الله آشنا شوند.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha