جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ دشمنان هدف شان این است که بین مسلمین اختلاف ایجاد کنند و از این طریق برآنها حکومت کنند، قطعا وحدت مسلمین می تواند این توطئه را خنثی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از علمای اهل سنت که در دفترمعظم له در قم برگزار شد، بر وحدت همه مسلمین تاکید کردند و اظهارداشتند: اگر همه مسلمین در کنار هم قرارگیرند و با هم متحد باشند، قطعا  در برابر دشمنان پیروز خواهند شد.

ایشان افزودند: دشمنان هدف شان این است که بین مسلمین اختلاف ایجاد کنند و از این طریق برآنها حکومت کنند، قطعا وحدت مسلمین می تواند این توطئه را خنثی کند.

معظم له برخدمت رسانی مسئولین به آحاد جامعه تاکید کردند و اظهار داشتند: اگرخدمت رسانی برای رضای خدای باشد ارزش آن دو چندان خواهد بود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه زندگانی و  استفاده از آن از مسائل مهم در اسلام است و دین هم بر استفاده درست از عمر تاکید کرده، گفتند: بیچاره کسی است که از زندگانی خود برای گمراه کردن مردم بهره ببرد.

ایشان اظهارداشتند: باید طوری در دنیا زندگی کرد، وقتی وارد عالم برزخ و قیامت شدیم مورد رضایت خدا قرار بگیریم و این امر زمانی میسر می شود که راه درست استفاده از عمر را بلد باشیم.

معظم له با تاکید براینکه دنیا دار بلا است انسان آمده تا از گنج های نهفته دنیا برای آخرت بهتر استفاده کند، افزودند: خدای متعال راه درست از گنجینه های دنیا را به وسیله انبیاء الهی بیان کرده ولی مهم پیروی از دستورات دین است.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha