شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله سید محمد غروی

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه، گستاخی اخیر ترامپ در اعلام رسمی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی را نتیجه خیانت برخی اعراب به آرمان قدس به خصوص تعامل های پنهانی رژیم سعودی با آمریکا و اسرائیل دانست.

آیت الله سیدمحمد غروی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: چراغ سبز سردمداران عربستان سعودی و ارتباطات پیدا و پنهان آنان با اسرائیل و آمریکا، منجر به این شد که ترامپ، چنین گستاخانه اعلام کند بیت المقدس، پایتخت رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: چنانچه امت اسلامی با هم متحد بوده و دولت‌ها قاطعانه مخالفت خود را با این اقدام اعلام کنند، آمریکایی ها نمی توانند برای فلسطین به عنوان پاره تن اسلام تعیین تکلیف کرده و خواسته های شوم اسرائیلی ها را محقق کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در چنین وضعیتی، مسلم است که سکوت مسلمین در برابر این گستاخی‌ها و خیانت برخی کشورهای مرتجع منطقه به هیچ وجه جایز نیست و همه باید متحدانه در برابر این تحرکات اخیر، واکنش قاطعانه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: البته به لطف الهی، ملت های مسلمان بیدارتر از گذشته وارد صحنه شده و در روزهای اخیر تنفر و انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی و آمریکا نشان داده اند اما باید این روند تا رفع کامل توطئه آمریکایی‌صهیونیستی ادامه یابد.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha