جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علی اصغر شریعتی نیا دبیر همایش سراسری جنگ نرم و عملیات روانی

حوزه/ همایش سراسری جنگ نرم و عملیات روانی به همت مرکز آموزش فرهنگی و عملیات سایبری تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق(ع) در تاریخ ۳۰/۰۹/۱۳۹۶ پنجشنبه در سالن همایش تیپ ۸۳ برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام علی اصغر شریعتی نیا دبیر همایش سراسری جنگ نرم و عملیات روانی در گفت و گویی با اعلام خبر برگزاری همایش سراسری جنگ نرم و عملیات روانی گفت: این همایش سراسری با موضوع «جنگ نرم و عملیات روانی در فضای مجازی» ویژه طلاب و روحانیان بوده و به همت مرکز عملیات سایبری تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) برگزار می شود.

دبیر همایش سراسری جنگ نرم و عملیات روانی در زمینه دلایل و ضرورت های برگزاری این همایش خاطرنشان کرد: امروزه یکی از نیازهای مبرم طلاب بنابر فرمایش مقام معظم رهبری این است که حوزه های علمیه و روحانیون باید  با شناخت فضای مجازی و استفاده از فرصت های آن، معارف و مفاهیم اسلامی را تبیین کنند.

حجت الاسلام شریعتی نیا در زمینه جزئیات این همایش افزود: برای نخستین بار است که همایشی تخصصی در این سطح در میان طلاب و روحانیون بسیجی برگزار می‌شود و خوشبختانه در این همایش آثار علمی در سطح بالایی توسط طلاب ارائه شد.

وی ادامه داد: 250 مقاله و آثاردیگر به دبیرخانه همایش ارسال گردید که ازبین آثار ارسالی 40 اثر به مرحله داوری نهایی راه پیدا کرد که 6 اثر برگزیده انتخاب گردید که هدایای ارزشمندی همراه با لوح تقدیر و تندیس همایش اهداء می گردد همچنین به آثار برگزیده دیگر نیز لوح تقدیر و جوایزی اهدا خواهد شد.

 

۳۱۳/۳۲

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha