جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آسیب های اجتماعی

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر با تاکید بر این که مبلغان و طلاب باید تلاش خود را برای کاهش آسیب های اجتماعی دو چندان کنند، گفت: این امر مستلزم افزایش معلومات و اطلاعات علمی اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، خانم اعظم آزادبخت، امروز در نشست علمی با عنوان «نقش طلاب و مبلغان در پبشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی»، گفت: طلاب و مبلغان با تبلیغ مستمر و کارآمد می توانند افراد جامعه را در مقابل ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی بیمه کنند.

وی با اشاره به اینکه مبلغان و طلاب باید تلاش خود را برای کاهش آسیب های اجتماعی دو چندان کنند، افزود: این امر مستلزم افزایش معلومات و اطلاعات علمی اجتماعی است که می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی موثر باشد .

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر با اشاره به اینکه دشمنان اسلام امروز با انواع ترفندها و توطئه ها در صدد تضعیف عقاید دینی قشر جوان جامعه هستند، خاطر نشان کرد: برای مقابله با جنگ نرم دشمنان باید مبلغان و طلاب در بین آحاد جامعه به روشنگری و بصیرت افزایی بپردازند .

 آزادبخت با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان باید با شناسایی آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی و کسب تخصص لازم در رابطه با این آسیب ها به تبلیغ موثر و کارآمد در جامعه بپردازند، ابراز داشت: شناسایی آسیب های امعه می تواند طلاب را در امر تبلیغ و نهادینه سازی دستورات دینی موفق تر کند.

وی در پابان با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان باید در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی، خرافه پرستی و بدعت ها اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشند، گفت: مبلغان برای مقابله با آسیب های اجتماعی باید با اطلاعات مستدل و متقن به سؤالات و شبهات مخاطبان پاسخ دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha