شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بازدید رئیس مر کز برنامه ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش از مراکز حوزوی

حوزه/ اسفندیار چهاربند، به منظور آشنایی با ظرفیت های آموزشی و پژوهشی مراکز حوزوی به دعوت دبیرخانه ستاد همکاری ها امروز پنجم دی ماه ۹۶ در قم حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در این سفر یک روزه با حضور در مرکز نور با ظرفیت های نرم افزاری و پژوهش های انجام شده در مرکز جهانی کامپیوتری علوم اسلامی از آخرین دستاورد های پژوهشگران حوزه علمیه در عرصه آی تی آشنا خواهد شد .

چهار بند همچنین در این سفر با حضور در مرکز مدیریت حوزه های علمیه و شرکت در جلسه مسئولین مرکز آموزش های کاربردی حوزه با ظرفیت های مهارتی و آموزشی کوتاه مدت حوزه به منظور تدوین فرایند مهارتهای آموزشی در عرصه تعلیم و تربیت آشنا خواهد شد.

برپایه این گزارش: رئیس مر کز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با حضور در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در جلسه ای با مسئولا پژوهشی این حوزه در جریان ظرفیت های پژوهشی حوزه علمیه خواهران به منظور استفاده از منابع پژوهشی در وزارت آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول همچنین با حضور در در مرکز ملی پاسخ گویی به سئوالات دینی در جریان روند پاسخ گویی حوزه علمیه قم به سئولات شرعی مردم در سراسر کشور به صورت آنلاین قرار خواهد گرفت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha