دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دوره معارفی

حوزه/ دوره معارفی «باور زلال» با محوریت اعتقادات پیروان اهل بیت(ع) بر مبنانی قرآن و حدیث در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ دوره معارفی «باور زلال» به همت مدیریت قرآن و عترت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از یکشنبه هفته جاری با حضور نزدیک به 100 نفر از داوطلبان و علاقمندان در شبستان نجمه خاتون این آستان مقدس آغاز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا محمدی از کارشناسان بخش اعتقادات رادیو معارف در این دوره معارفی با محوریت اعتقادات پیروان اهل بیت(ع) بر مبنانی قرآن و حدیث به تدریس می‌پردازد و همچنین جلسات این دوره نیز در قالب برنامه تولیدی توسط شبکه قرآن انعکاس داده می‌شود.

بر اساس این گزارش، دوره معارفی بلندمدت «باور زلال» در روزهای یکشنبه،‌ سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت 9 تا 10 صبح در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برگزار و در هر جلسه نیز به جمعیت مخاطبان آن افزوده می‌شود.

شرکت در این دوره معارفی برای عموم علاقه‌مندان آزاد بوده و برادران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند هرروزه در ساعات 9 تا 18 با شماره 37175530 و همچنین خواهران نیز از ساعت هشت صبح تا 14 با شماره 37175515 تماس حاصل فرمایند.

لازم به ذکر است: به افرادی که به‌صورت مستمر در نشست‌های این دوره حضور یابند و بتوانند با موفقیت در آزمون‌ها شرکت کنند، گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha