جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محبی

عضو شورای حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که مردم آتش فتنه را خاموش کردندو مسئولان پاسخگوی مطالبات باشند، گفت: مشکلات کشور به مرور زمان رفع خواهد شد و دوباره ناامیدی و روسیاهی برای دشمنان و تحریک کنندگان این اتفاقات باقی خواهد ماند

حجت الاسلام والمسلمین محمد محبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین گفت: برخی افراد معاند تلاش می کنند با سوء استفاده از ساده انگاری، مشکلات صنفی و اقتصادی مردم، دست به تخریب اموال مردم یا اموال عمومی بزنند که لازم است مردم آگاه باشند و بهانه دست دشمنان ندهند.

وی افزود: آتش زدن اماکن عمومی و شخصی مردم یکی از اقداماتی است که احتمال آن از قبل می رفت، ولی چنین اقدامات تخریبی جز این که آب در آسیاب دشمن ریخته شودف سودی نخواهد داشت و مردم باید در چارچوب قانون مطالبات صنفی، اقتصادی و معیشتی خود را از مسئولان بخواهند.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: حساب کسانی که به مسئولان و دولت انتقاد دارند و از برخی مسائل ناراحت هستند و خواستار پاسخگویی به مطالبات خود از سوی مسئولان با روش قانونی هستند، از کسانی که اموال عمومی را تخریب کردند و خودروهای مردم را به آتش کشیدند، کاملا جداست.

وی اظهار کرد: ناکامی های اخیر استکبار جهانی در منطقه سبب شده است تا استکبار جهانی گمان کند می تواند با ایجاد آشوب در ایران به موفقیت دست یابد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: مشکلات کشور به مرور زمان رفع خواهد شد و دوباره ناامیدی و روسیاهی برای دشمنان و تحریک کنندگان این اتفاقات باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام محبی در پایان گفت: دشمنان وایادی استکبار  جهانی می خواستند  در یک برنامه از پیش تعیین شده دنبال انتقال بحران به داخل کشور ما  باشند تا جشن ۴۰ سالگی انقلاب برگزار نشود، اما به لطف الهی و هدایت رهبری و حضور مردم در صحنه، این بار نیز مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha