شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام نادر رنجبر

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه ادامه داد: برخی از پروژه های این مدرسه در حال آماده سازی هستند و طبق برآوردهای صورت گرفته باید در زمان مقرر آماده تحویل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان مدیر حوزه علمیه کردستان با مدیر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار، مدیر حوزه علمیه استان کردستان ضمن ابراز خرسندی از وضعیت مناسب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه اظهار داشت: برای ساخت مدرسه علمیه حضرت امام صادق (ع) شهرستان قروه تلاش های بسیاری انجام شده که قابل تحسین است.

طلاب از پتانسیل های مدرسه علمیه قروه استفاده کنند

حجت الاسلام و المسلمین عربیان با تاکید بر اینکه مدارس علمیه باید خودگردان باشند و از نظر مالی مشکلی نداشته باشند، افزود: تعدادی پروژه در این مدرسه علمیه در حال ساخت است که امیدواریم در زمان تعیین شده به بهره برداری برسند و طلاب بتوانند از پتانسیل آنها استفاده کنند.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام نادر رنجبر نیز ضمن خوش آمدگویی به مدیر حوزه علمیه استان کردستان و هیات همراه، گفت: بی شک با تلاش ها و پیگیری های مجدانه حجت الاسلام و المسلمین عربیان شاهد توسعه کنونی مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه هستیم.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه ادامه داد: برخی از پروژه های این مدرسه در حال آماده سازی هستند و طبق برآوردهای صورت گرفته باید در زمان مقرر آماده تحویل شوند.

حجت الاسلام رنجبر در ادامه سخنان خود به پاره ای مسایل در حیطه مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه اشاره کرد.

پژوهش دغدغه اصلی مدرسه علمیه قروه

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام مصطفی اسفندیاری نیز با ابراز خرسندی از حضور مدیر حوزه علمیه استان کردستان و هیات همراه در مدرسه علمیه حضرت امام صادق (ع) شهرستان قروه گفت: دغدغه اصلی معاونت پژوهش این مدرسه توسعه مقوله پژوهش و نهادینه کردن آن در بین طلاب است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه ادامه داد: به همین منظور در طول این مدت کلاس هایی برای آشنایی بهتر و تخصصی تر طلاب در مقوله پژوهش برگزار کرده ایم که این کلاس ها مورد استقبال خود طلبه قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha