شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام ۱۹ دی

حوزه/ رئیس موسسه جهانی ولایت گفت: « زباله های دور انداخته شده از سوی ملت بزرگ ایران» ناب ترین و جامع ترین تعبیر نسبت به بازمانده و ته مانده های منافقین بود که رهبر معظم انقلاب امروز بیان کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عباس رفعتی پس از دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری به مناسبت 19 دی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: در این دیدار معظم له مردم قم، روحانیت و حوزه علمیه را که در خلق این روز مبارک با وحدت و اتحاد به ثمر رساندند را مورد تفقد و تجلیل قرار دادند.

وی با بیان معظم له فرمودند امروز 40 سال از قیام تاریخی 19 دی 56 می گذرد، افزود: ایشان بیان داشتند امروز 40 سال است که مردم شهید پرور و همیشه در صحنه قم بر روی مدار انقلاب و صراط مستقیم در حرکت بوده اند و این مسیر را ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به بخش دیگری از سخنان مقام معظم رهبری اظهارداشت: در جریان حوادث اخیر و اهمیت حضور به موقع ملت با بصیرت، آقا، آگاه ایران اسلامی جواب محکمی به چشم طمع دشمنان دادند و این موقع شناسی و زمان شناسی بسیار ارزشمند است؛ چرا که این ایستادگی ملت در برابر ضد ملت ، ایران در برابر ضد ایران و اسلام در برابر ضد اسلام است.

رئیس شبکه جهانی ولایت ادامه داد: حاضرین در این دیدار ارزشمند از سخنان ناب مقام معظم رهبری به وجد آمده بودند به طوری که معظم له فرمود در برابر این زمان شناسی، لحظه شناسی ملت آگاه، بصیر و بیدار ایران اسلامی نه یک بار، صد بار بلکه هزاران بار باید تشکر کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ابعاد قضایای اخیر از نگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند؛ قرائن و شواهد اطلاعاتی نشان می دهد که این قضایا سازماندهی شده بوده و در شکل گیری آن، یک مثلث فعال بوده است که رأس این مثلث، " امریکا و صهیونیستها" بودند که طراحی را انجام دادند و چند ماه برروی این طراحی کار کردند و بنای آنها این بود که حرکت ها از شهرهای کوچک شروع شود تا به مرکز برسد.

حجت الاسلام و المسلمین رفعتی به راس دوم این مثلث از نگاه رهبر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: رأس دوم این مثلث، برخی از دولت های پولدار خلیج فارس است که هزینه این نقشه را تأمین کرد و رأس سوم نیز، پادوها بودند که مربوط به سازمان آدمکش منافقین هستند و از ماه ها قبل آماده بودند.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی ریشه همه این دشمنی ها را « انقلاب اسلامی » دانست و اظهارداشت: تمام حرکات ناکام دشمن در این چهل سال، در واقع پاتک به انقلاب است، زیرا انقلاب حضور سیاسی دشمن را ریشه کن کرد.

سخنگوی مدیریت حوزه های علمیه افزود: ایشان به میلیاردها دلار هزینه و سالها شبکه سازی و مزدورپروری بدخواهان ملت ایران برای ایجاد مشکل از دورن کشور اشاره کردند و افزودند: مسئولان فعلی آمریکا که ساده لوحی آنها در امور سیاسی آشکار است، این بار خود را لو دادند و به شبکه سازی و مزدورپروری اذعان و هزینه های این طراحی را نیز با سرکیسه کردن دولت های وابسته خلیج فارس تأمین کردند تا شاید بتوانند زباله های فراری از ایران را بازیافت و دوباره وارد میدان کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رفعتی گفت: معظم له با اشاره به اقدام دشمنان در سالهای اخیر در راه اندازی هزاران شبکه مجازی و دهها کانال تلویزیونی، ایجاد جوخه های ترور و انفجار و اعزام آنها به داخل مرزها، و بمباران گسترده ملت با دروغ، تهمت و شایعه فرمودند؛ همه این تلاشها انجام شد تا شاید بتوانند افکار این ملت بویژه جوانان را تغییر دهند اما نتیجه اش، شهید حججی عزیز و دیگر شهدا بودند که در دفاع از انقلاب سینه سپر کردند.

وی ادامه داد: دشمنان حتی برای نفوذ در برخی ارکان، افرادی را تطمیع کردند و خود نیز مستقیم وارد میدان شدند که دخالت های مسئولان امریکایی را در این چند روز اخیر همه دیدند، اما باز هم نتوانستند و ناکام ماندند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha