شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
استفاده طلاب از فضای مجازی

حوزه/ حجت الاسلام مرتضی خورشیدی گفت: متولیان فرهنگی و اجتماعی بخصوص روحانیت باید با درک واقعیت شبکه های اجتماعی، در عرصه نرم افزاری به طور تخصصی ورود یافته و رسالت خود را در پیچ تاریخی ایران به شایستگی انجام دهند.

حجت الاسلام مرتضی خورشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: فضای اینترنت به ویژه شبکه های اجتماعی به اشتباه فضای مجازی و غیر واقعی در اذهان جا گرفته، در حالی که کاملا واقعی و نسبت به تصمیم گیری و تصمیم سازی و عملیاتی شدن آن ها  و سوگیری افراد و اجتماعات اساسی عمل می کند.

این محقق دینی  ادامه داد: متولیان فرهنگی و اجتماعی بخصوص روحانیت باید با درک واقعیت شبکه های اجتماعی، در عرصه نرم افزاری به طور تخصصی ورود یافته و رسالت خود را در پیچ تاریخی ایران به شایستگی انجام دهند.

حجت الاسلام خورشیدی ادامه داد: شواهد کافی در میزان تاثیرات سیاسی و اجتماعی شبکه ها در آشوب های اخیر در برخی نقاط کشور دلیل بر ضرورت توجه بیشتر به این مقوله را دو چندان کرده است.

این کارشناس علوم دینی ضافه کرد: رویدادهای اخیر و اعتراضات به بیکاری و گرانی و سپس سوگیری خلاف جهت نظام اسلامی، حاکی از نفوذ عناصر جبهه معاند و اجنبی در این اجتماعات از طریق یک نرم افزار بوده است.

وی افزود: متولیان هدایت و ارشاد امت اسلام بویژه روحانیت اصیل به مانند همیشه ضمن پیگیری مطالبات به حق ملت و امت، لازم است با همکاری نهادهای ذیربط نسبت به بومی سازی شبکه های اجتماعی اقدام کرده و به رسالت الهی خود جهت توسعه وبالندگی این نظام و جبهه مقاومت اسلامی هرچه تمامتر عمل نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha