جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پنجمین همایش بین المللی «هنر، زبان، ادبیات و مطالعات اسلامی»

حوزه/ همایش بین المللی دو روزه «هنر، زبان، ادبیات و مطالعات اسلامی» که موضوعات گسترده ای در زمینه اسلام را شامل می شود در در ۱-۲ می ۲۰۱۸ استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، پنجمین همایش بین المللی «هنر، زبان، ادبیات و مطالعات اسلامی» در 1-2 می 2018 در استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

این همایش دو روزه جهانی به منظور مشارکت محققان، دانشمندان، روحانیون، مهندسین و دیگر متخصصین و افراد مرتبط با حوزه های مختلف و متنوع اسلامی در سرتاسر جهان آغاز به کار کرده تا کارشناسان بتوانند فعالیت ها و تحقیقات در حال انجام را در زمینه های مختلف اسلامی در قالب مقالات ارائه دهند. این همایش همچنین فرصت هایی را برای هیات  ها و نمایندگان کشورها و نهاد به منظور تبادل ایده های جدید و تجربه های کاربردی به صورت رو در رو به وجود آورده،  به علاوه به ایجاد روابط کاری و تحقیقی به منظور مشارکت های جهانی در آینده کمک خواهد کرد.

برخی موضوعات مهم این همایش به شرح زیر می باشند:

 هنر، علوم اجتماعی، علوم انسانی، ادبیات، مسئولیت اجتماعی، تاریخ، مطالعات دینی، مسائل اجتماعی و فرهنگی، روانشناسی، تاریخ هنر، هنر انگلیسی، زبان، فلسفه، مردم شناسی، زبان شناسی، دولت های محلی، مطالعات چند رشته ای ، موزه ها و میراث، علم حرفه ای، شعر، سیاست، روانشناسی، جامعه شناسی، تاریخ زنان، کودکان و نوجوانان، ارتباطات و رسانه، حل اختلافات، خلاقیت فرهنگی، مدیریت بحران، گفتمان، مطالعات فیلم، حقوق بشر، معنویت علوم ورزشی، توسعه پایدار، گردشگری، مطالعات شهری، خشونت، یادگیری الکتریکی، تحصیلات عالی و آموزش وپرورش.

انتشارات محققان معزز در ترکیه مسئولیت برگزاری این همایش را به عهده خواهد داشت. زبان انگلیسی زبان اصلی همایش می باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha