جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: ایجاد شکاف بین مردم و روحانیت حربه دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه تاکستان، با اشاره به نقش ارزشمند روحانیت و حوزه‌های علمیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در این سال‌ها تلاش داشته‌اند که بین روحانیت و ملت ایران فاصله بیندازند که خوشبختانه این ملت همیشه و همراه و همدل روحانیت و حوزه‌های علمیه بوده و خواهند بود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: حمله نابخردانه و ناجوانمردانه برخی افراد آشوب‌طلب  و فتنه‌گر که از سوی دشمنان نظام برنامه‌ریزی‌شده بود، آن‌طور که مورد خواسته و هدف آنان بود عملیاتی نشد و بار دیگر شکست مفتضحانه‌ای خوردند.

وی افزود: مغز متفکر حوزه‌های علمیه روحانیت است و روحانیت عامل تداوم بقا انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه علمیه قزوین با اشاره به مظلومیت و محرومیت روحانیت در دوران ستم‌شاهی پهلوی و مبارزات انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: روحانیت همیشه پرچم‌دار مبارزه با آمریکا، اسراییل و استکبار بوده است و امروز نیز باید به سخنان گوهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی باید بیش از همیشه  توجه داشته باشیم.

وی گفت: هم‌زمان با اعتراضات جزئی در بعضی از شهرها که نسبت به مسائل اقتصادی اتفاق افتاد که اعتراضات بسیار بجایی هم بود و ما این را حق مردم می‌دانیم که نسبت به رفع مشکلات گرانی و بیکاری درخواست داشته باشند و صدای خود را به گوش مسئولین برسانند، این امر بر دشمنان مشتبه شد که شاید بتوانند با به انحراف کشاندن اصل خواسته مردم که اعتراض «به گرانی و بیکاری» بود به سمت مقاصد سیاسی خود، نقشه‌های خود را پیاده کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی بیان کرد: دشمنان این توهم را داشتند که مردم معترض به گرانی و بیکاری، با خواسته‌های نامشروع آن‌ها همراهی کنند؛ غافل از اینکه همین مردم هزاران شهید برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌اند و فرزندانشان با نثار جانشان این انقلاب را حفظ کرده‌اند.

وی ضمن قدردانی از همراهی طلاب و اساتید و مدیر این مدرسه پس از حمله به این مدرسه تصریح کرد: بعدازاین تخریب ناجوانمردانه، همین طلاب و اساتید یک روز بعدازاین حادثه کلاس‌های خود را برقرار نموده که همین حرکت هم سیلی محکمی به آشوبگران و دشمنان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha