سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام غفوری

حوزه/ حجت‌الاسلام غفوری گفت: ایمان به خدا و استقامت مردم از جمله راه‌های مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام مسعود غفوری، پیش از ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان، با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امروز ما هم باید به  تأسی از حضرت زینب کبری (س) در میان مشکلات و مصائب مادی و دنیوی تکیه‌بر بنیه اعتقادی خودنماییم.

معاون آموزش مدرسه علمیه شهرستان تاکستان تصریح کرد: نکته‌ای که در این میان ‌مایه درس برای همه ما است استقامت حضرت زینب (س) است که همه این مسائل و مشکلات و مصائب ایشان را ذره‌ای از پروردگار دور نکرد و استقامت نشان دادند.

وی افزود: روحانیت در کشور به‌ویژه بعد از انقلاب اسلامی همواره در عرصه‌های مختلف در کنار مردم حضورداشته و مردم نیز همیشه مرهون لطف علمای بزرگ بودند.

حجت‌الاسلام غفوری خاطرنشان کرد: امروز رسالت روحانیت نه‌تنها کم نشده بلکه ازآنجاکه فعالیت دشمن بیشتر شده، به همان نسبت نیز روحانیت باید در دعوت کردن مردم به خوبی‌ها و معارف اسلامی تلاش نمایند.

وی افزود: مسئولان وظیفه خود را به‌درستی انجام دهند و از شعار فاصله گرفته و با عمل به انجام وظایف و تعهدات خود بپردازند و مردم نیز شاهد این عمل‌گرایی باشند.

استاد حوزه علمیه شهرستان تاکستان گفت: امروز در تمامی حوزه‌ها مورد هجمه هستیم، اگرچه پایه‌های نظام اسلامی آن‌قدر مقتدر است که پیروز این میدان است، اما نباید غافل از تلاش دشمنان برای فروپاشی فرهنگی و اخلاقی بود.

وی بیان کرد: حمله برخی افراد فرصت‌طلب و فریب‌خورده از سوی دشمنان به این مدرسه که یادگار مرحوم آیت‌الله شالی بود بسیار تلخ و فراموش‌نشدنی بود ولی به همت و تلاش اساتید و طلاب و مدیر این مدرسه همچنان در سنگر علم بوده و خواهیم بود.

حجت‌الاسلام غفوری با اشاره به برگزاری  نمایشگاه این حمله برای بازدید عموم مردم بیان کرد: آثار تخریب‌شده در حال جمع‌آوری بوده که به‌زودی نمایشگاهی از آثار وحشیانه آشوبگران در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha