شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا نوری

حوزه/ امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه گفت: امام راحل در زمانی انقلاب کرد که اسلام در حال کم رنگ شدن در جهان بود و در حقیقت امام خمینی (ه) را باید احیا کننده مجدد دین مبین اسلام در قرن حاضر دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا هاشم نوری، صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهدای دهگلان استان کردستان ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای این انقلاب عظیم در دنیا، اظهار داشت: اگر امروز همه در کشور در حال برگزاری جشن های دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی هستند، اینها همه معلول جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران این مرز و بوم است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه با تاکید بر اینکه اولین نعمت برای هر انسان و موجود زنده ای در دنیا، امنیت است، ادامه داد: امروز امنیت صفت ایران و ایرانی است، در حالی ایران دارای بالاترین ضریب امنیت در خاورمیانه است که منطقه در آتش و خون به سر می برد.

ماموستا نوری عامل اصلی پیشرفت کشور را خون پاک شهدا عنوان کرد و افزود: در زمان امام خمینی (ره) مکتب های فکری، سیاسی و دینی بسیاری همانند کمونیسم، لیبرالیسم، مارکسیسم و... در دنیا وجود داشتند که هر کدام می خواستند سیطره خود را در جهان و کشورهای منطقه گسترش دهند، ولی با این وجود افرادی در مقابل این هجمه ها ایستادند و نمونه بارز این افراد وارسته و بزرگ را باید امام خمینی (ره) دانست.

وی یادآور شد: امام راحل در زمانی انقلاب کرد که اسلام در حال کم رنگ شدن در جهان بود؛ پس در حقیقت امام خمینی (ه) را باید احیا کننده مجدد دین مبین اسلام در قرن حاضر دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha