جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مراسم گرامی داشت دهه فجر

حوزه/ مراسم گرامی‌داشت دهه فجر با عنوان «انقلاب اسلامی، حوزه انقلابی، بیعت با ولایت» با سخنرانی آیت الله علم الهدی، چهارشنبه ۱۸ بهمن در مدرسه آیت الله العظمی خوئی(ره) مشهد برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، مراسم گرامی داشت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی با عنوان «انقلاب اسلامی، حوزه انقلابی، بیعت با ولایت» از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 18 بهمن‌ماه 96 در مدرسه علميه آیت الله العظمی خوئی(ره) برگزار مي‌شود.

در این مراسم آيت الله سید احمد علم ‌الهدي، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان درباره ثمرات و برکات انقلاب اسلامی، حوزه انقلابی و وظیفه طلاب علوم دینی در قبال نظام جمهوری اسلامی و اطاعت از ولی امر مسلمین جهان مطالبی بیان خواهد کرد.

این مراسم همزمان با هفتمین روز از ایام دهه فجر که به عنوان «انقلاب اسلامی، اقتدار ملی، آمادگی دفاعی و امنیت پایدار» نامیده شده است، با حضور علما، اساتید، روحانیان و طلاب به منظور تجدید عهد با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی و پیمان مجدد با رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای برگزار می شود.

ستاد دهه فجر حوزه علمیه خراسان که مسئول برگزاری این مراسم می باشد از ابتدای این ایام با برکت نسبت به برپایی مراسم ها و نشست های مختلف در مدارس علمیه استان های خراسان برنامه ریزی شايسته اي  انجام داده که در حال برگزاری است.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha