شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
ماموستا محمدامین راستی

حوزه/ ماموستا راستی گفت: دشمنان برای درهم شکستن اتحاد و وحدت برادران دینی و مسلمانان سالانه میلیاردها دلار هزینه می کنند و هم اکنون نیز با به راه انداختن جنگ های نیابتی در منطقه چندین هدف را دنبال می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی، امروز در جمع طلاب اهل سنت سنندج اظهار داشت: دین مبین اسلام، از نظر محتوا کامل ترین دین است که وظیفه ابلاغ آن را رسول خدا (ص) بر عهده داشته است.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه اسلام دین رافت و انسانیت است، گفت: اسلام، دین، دین انسانیت، آزادگی و .... است و اگر کسانی و یا گروه هایی بنام این دین دست به هر عمل نادرست و زشتی می زنند هرگز نباید بنام اسلام ثبت شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت وحدت در کشور در شرایط کنونی، افزود: امروز وحدت کلمه رمز ماندگاری هر کشوری است. بسیاری از دشمنان اسلام که نه دوستدار اهل سنت هستند و نه شیعه، به دنبال تفرقه افکنی هستند.

ماموستا راستی با تاکید بر اینکه همه ملت ایران زیر یک پرچم واحد قرار دارد، اظهار کرد: امروز هر کسی که در این کشور اسلامی زندگی می کند، ایرانی محسوب می شود و نباید فریب ترفندها و جنگ روانی و فرهنگی دشمنان اسلام را بخورد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) بارها در سخنرانی هایشان وحدت کلمه را به همه مسئولان و مردم گوشزد می کردند و می فرمودند که دشمن، وحدت جهان اسلام را هدف قرار داده است، اکنون نزدیک به 4 دهه از آن زمان می گذرد و حال به سخنان و فرمایشات این مرد بزرگ می رسیم.

ماموستا راستی یادآور شد: دشمنان برای درهم شکستن اتحاد و وحدت برادران دینی و مسلمانان سالانه میلیاردها دلار هزینه می کنند و هم اکنون نیز با به راه انداختن جنگ های نیابتی در منطقه چندین هدف را دنبال می کنند.

وی افزود: اولین و مهمترین هدف دشمنان از رهبری و حمایت از جنگ های نیابتی، نشان دادن و ترسیم چهره ای خشن از اسلام است و می خواهند با حمایت از گروه های تروریستی در منطقه، به مردم جهان بفهمانند که اسلام، دین خشونت است.

این عالم اهل سنت در ادامه گفت: هدف دیگر دشمن از این همه هزینه علیه جهان اسلام، از بین بردن وحدت مسلمین است، وقتی وحدت نباشد، دشمن به راحتی می تواند ذخایر و داشته های مسلمانان را به بهانه های واهی به یغما ببرد و متاسفانه در حال حاضر شاهد این امر هستیم.

ماموستا راستی تنها ترس و وحشت دشمنان اسلام را وحدت سنی و شیعه عنوان کرد و گفت: اگر می خواهیم که در جهان اسلام صلح و آرامش و برادری برقرار باشد، باید از بحث های بی اهمیت و پیش پاافتاده خودداری کرد و همین امر خود باعث اتحاد بیشتر در بین مسلمین و نومیدی دشمنان می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha