جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: یکی از نیازهای امروز جهان اسلام تقریب مذاهب است و اگر این مهم به صورت علمی و جدی دنبال می شد، اکنون شاهد این همه مشکلات در جهان اسلام نبودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مختار کرمی، امروز در سفری به بخش دهگلان با مسئولان، مردم، فعالان قرآنی و... دیدار و گفتگو کرد.

در این سفر یک روزه، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در دیدار با فرماندار شهرستان دهگلان، اظهار داشت: باید نسبت به اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی دستگاههای دولتی در این منطقه تعامل بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند، زیرا در دهگلان استعدادهای قرآنی زیادی وجود دارد.

حجت الاسلام  کرمی در ادامه با حجت الاسلام معظمی، رئیس مرکز اسلامی دهگلان و ماموستا کریمی دبیر شورای روحانیت این شهرستان دیدار کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در این دیدار گفت: یکی از نیازهای امروز جهان اسلام تقریب مذاهب است و اگر این مهم به صورت علمی و جدی دنبال می شد اکنون شاهد این همه مشکلات در جهان اسلام نبودیم.

دیدار و گفتگو با سرمدی، ریاست دادگستری شهرستان دهگلان و تجلیل از ایشان به خاطر همکاری و حمایت سازنده و ارزشمند در اجرای برنامه های ملی و مذهبی از دیگر برنامه های سفر حجت الاسلام و المسلمین کرمی به دهگلان بود.

حجت الاسلام کرمی در ادامه این سفر با حضور در منزل احمدی، از فعالان فرهنگی، قرآنی و از نویسندگان و شاعران این بخش تقدیر به عمل آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در ادامه این سفر با ماموستا امیری، امام جمعه بخش بلبان آباد و محمدی، بخشدار دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام کرمی در ادامه این سفر با حضور در منزل حافظ روشندل قرآن کریم، ماموستا احمد منصوری از تلاش و اهتمام ایشان تقدیر به عمل آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در ادامه سفر خود با ماموستا عزتی، از مبشرین فرهنگی اعزامی به روستای «سیس» دهگلان دیدار و گفتگو کرد، همچنین در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین کرمی از کلاس های قرآن در این روستا بازدید نمود.

گفتنی است، بازدید از روند ساخت دارالقرآن کریم و نیز کتابخانه بخش بلبان آباد از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان به بخش دهگلان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha