شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسابقه کتابخوانی

حوزه/ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قم از برگزاری مسابقه کتابخوانی ستاره‌های فاطمی به‌همت کتابخانه‌های عمومی استان و با هدف معرفی بانوان شهیده استان خبر داد.

حجت الاسلام امیر عطاءالله جباری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: این مسابقه البته با همکاری و مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم برگزار می‌شود و با بهره‌مندی از کتاب "چادر خاکی" و فلش‌کارت‌هایی با تخفیف 50 درصد خواهد بود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت کتاب‌ها، فلش‌کارت‌ها و سؤالات و پاسخنامه‌ها به کتابخانه‌های عمومی استان قم، بسیج دانش‌آموزی استان قم، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مراجعه نمایند.

وی همچنین با بیان این که آخرین مهلت حضور در این مسابقه و ارسال پاسخنامه دوم اردیبهشت ماه سال آینده است، خاطرنشان کرد: در گذشته متأسفانه آثار هنری و مکتوب ارزشمند و فاخر ویژه شهدا کمتر بود اما در حال حاضر با نویسندگانی خوش‌ذوق و صاحب قلم و اندیشه آثار بسیار ارزشمندی در عرصه دفاع مقدس و ارزش‌های آن شکل گرفته که بسیار جای امیدواری است.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha