جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شیخ علی دعموش

حوزه/ شیخ علی دعموش گفت: ما در برابر یک جنگ سیاسی بزرگ قرار داریم که عربستان سعودی و آمریکا از طریق انتخابات نمایندگان علیه مقاومت راه اندازی کرده است و هدف آنها جلوگیری از پیروزی حزب الله در انتخابات است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسم جشن تکلیف که از سوی حزب الله برگزار شد، گفت: ما در برابر یک جنگ سیاسی بزرگ قرار داریم که عربستان سعودی و آمریکا از طریق انتخابات نمایندگان علیه مقاومت راه اندازی کرده و هدف آن جلوگیری از پیروزی حزب الله در انتخابات است.

وی افزود: هم چنین هدف آنان تسلط بر پارلمان و انجام تصمیم گیری ها به دور از منافع لبنان، حاکمیت و استقلال آن است.

شیخ دعموش اشاره کرد: آمریکایی ها و سعودی ها مردم و فضای عمومی را علیه حزب الله تحریک می کنند و تلاش می کنند چهره آن را مخدوش کنند و مردم را از آن بترسانند تا در کنار مقاومت نباشند.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: آنان به طرفداران مقاومت فشار می آورند که دست از آن بردارند، امّا واقعیت این است که آنها هنوز این مردذپم را نشناخته اند.

وی ادامه داد: این مردم در برابر تمامی دشمنی ها و چالش ها، بر تمسک و پایبندی آن به مقاومت افزوده شد؛ چرا که آنان به مقاومت ایمان دارند و این مقاومت بود که سرزمین آنان را آزاد و از لبنان حمایت کرد و به تمامی لبنانی ها آزادی، کرامت و استقرار بخشید.

شیخ دعموش اشاره کرد: تمام تلاش هایی که برای جدایی مردم از مقاومت و ترساندن آنان انجام گرفته به شکست منتهی شد؛ چراکه ملت ما از آگاهی و بصیرت برخوردار هستند و به مقاومت در لبنان ایمان داشته و هر چقدر هم که فشار ها و چالش ها بیشتر شود، باز هم در کنار مقاومت می مانند.

وی در پایان گفت: تمام کسانی که برای جدایی مردم و مقاومت و گمراهی و انحراف مردم در انتخاب گزینه های ملّی تلاش می کنند، با شکست مواجه خواهند شد همانطور که پیشتر شکست خورند و تنها به ناکامی های بیشتری دست خواهد یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha