یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ علی دعموش حزب الله

حوزه/ شیخ علی دعموش گفت: ما به فرهنگ، گرایش و مقاومت پایبند و متمسک هستیم و هرگز عقب نشینی نخواهیم کرد، بلکه تا تحقق پیروزی های بیشتر برای وطن و ملتمان ادامه خواهیم داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی در شهرک مشان الجبیلیه گفت: ما به فرهنگ، گرایش و مقاومت پایبند و متمسک هستیم و هرگز عقب نشینی نخواهیم کرد، بلکه تا تحقق پیروزی های بیشتر برای وطن و ملتمان ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: ما نمی خواهیم تحت تأثیر فرهنگ غرب و فرهنگ آمریکا قرار بگیریم، بلکه ما دارای فرهنگ، هویت و تاریخ هستیم و به آن پایبنده بوده و از آن محافظت کرده و به فرزندان و نسل ها و جامعه ما می آموزیم.

سرود سلام یا مهدی هویت فرهنگی فرزندان ماست

شیخ دعموش بیان داشت: این حق ماست که تمامی آنچه موجب تمسک نسل های ما به هویت، فرهنگ و گرایش خود می شود را انجام می دهیم. آیا لبنان کشور تنوع و تعدد فرهنگ ها نیست؟ پس چرا هنگامی که فرزندان ما با سرود "سلام یا مهدی" هویت فرهنگی خود را بیان می کنند، انتقاد و اعتراض می کنید و آن را فرهنگ وارد شده قلمداد می کنید؟

عضو ارشد حزب الله لبنان تصریح کرد: شما به فرزندانتان فرانسوی آموزش می دهید و برخی فعالیت های که بیانگر هویتتان است را انجام می دهید. امّا کسی به شما اعتراض نکرد. آیا اقدام شما در آموزش فرانسوی و غیره محکوم کردیم که شما ما را محکوم می کنید که به فرزندانمان فارسی و غیره آموزش می دهیم؟

وی اشاره کرد: دشمنان طی ۴۰ سال برای زدن ضربه به اخلاق و رفتار جامعه و نابودی هویت ماتلاش کرده و در این راه از تمامی امکانات استفاده کردند، امّا علی رغم تمامی این اقدامات، نتوانستند بر ایمان نسل های ما تأثیر بگذارند و شکست خوردند؛ چرا که تجمع های ایمانی با تمسک به ایمان خود با حضور در میدان ها، سرود "سلام یا مهدی" را خواندند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha