سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام شجاع رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی

حوزه/ رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: در ایام نوروز ۷ کارگاه آموزشی مهدالرضا (ع) در نقاط مختلف حرم مطهر رضوی برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام مهدی شجاع با بیان اینکه در ایام نوروز بیش از 7 کارگاه مهدالرضا(ع) با محوریت قرآن و عترت در نقاط مختلف حرم مطهر رضوی برپا خواهد شد، اظهار داشت: هرروز کارگاه مهدالرضا(ع) در اتاق 21 دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود و این کارگاه در دو نوبت و صبح‌ها از ساعت‌های 8 الی 13 و عصرها از ساعت 15 الی 23 میزبان زائران خردسال نوروزی است.

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی تصریح کرد: همچنین در ایام نوروز هرروز به‌جز جمعه‌ها کارگاه مهدالرضا (ع) در رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر رضوی دایر خواهد شد؛ این کارگاه‌ها از ساعت 8 صبح تا نماز مغرب و عشاء به زائران کودک 5 تا 8 سال خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی به برگزاری کارگاه مهدالرضا(ع) ویژه خردسالان 3 و 4 سال اشاره کرد و افزود: در ایام تعطیلات نوروزی کارگاه مهدالرضا(ع) ویژه زائران خردسال در اتاق 6 دارالقرآن برپا می‌شود. در این کارگاه برنامه‌های مختلفی همچون نقاشی، نمایش عروسکی، شعرخوانی، قصه معصومین و.... ویژه نونهالان اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام شجاع با بیان اینکه در ایام نوروز یکی دیگر از کارگاه‌های مهدالرضا(ع) در صحن قدس دایر می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سال جدید با ماه رجب و اعتکاف هم‌زمان‌شده است ازاین‌رو کارگاه مهدالرضا(ع) تنها از دوم تا 7 فروردین‌ماه از ساعت 10 تا 14 و 15 الی 23 در صحن قدس دایر خواهد بود.

وی به برپایی کارگاه‌های مهدالرضا(ع) در شبستان نهج‌البلاغه، رواق دارالحجه و رواق حضرت معصومه(س) اشاره کرد و افزود: این کارگاه‌ها تا 12 فروردین‌ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر برپاست؛ در این کارگاه‌ها برنامه‌های مختلفی با محوریت تعطیلات نوروزی، امام زمان (عج)، امام رضا (ع)، حضرت علی(ع) و امام جواد(ع) ویژه کودکان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha